  • 21. Data: 2023-12-14 16:33:35
    Temat: Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.12.2023 o 15:02, nadir pisze:

    > Zanim nie trafił do Sejmu, to raczej takich jaj nie odwalał, więc może
    > to środowisko tak na niego działa.

    Raczej woda sodowa z poczucia bezkarności i posiadania immunitetu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2023-12-14 17:28:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Dec 2023 16:33:35 +0100, Kviat wrote:

    > Raczej woda sodowa z poczucia bezkarności i posiadania immunitetu.

    No ale posiada juz od 4 lat.
    Moze po prostu poprzednie przeoczył?
    Czy cos go w tym roku wk* ?

    Powiedzmy sobie, ze poseł ma prawo tego zwyczaju nie lubić,
    ale to powinien wniosek o przegłosowanie złożyc ..

    J.

  • 23. Data: 2023-12-14 17:54:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 14.12.2023 o 17:28, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Powiedzmy sobie, ze poseł ma prawo tego zwyczaju nie lubić,
    > ale to powinien wniosek o przegłosowanie złożyc ..

    Przyjął by zaproszenie do TVN, coby go przepytali?

    Robert

  • 24. Data: 2023-12-14 17:56:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2023 o 16:33, Kviat pisze:

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Ty widzę nadal chory.

  • 25. Data: 2023-12-14 18:11:10
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.12.2023 o 17:56, nadir pisze:

    > Ty widzę nadal chory.

    Coś ci się pomyliło.
    Ja nie jestem miłośnikiem konfederusków.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2023-12-14 18:50:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2023 o 18:11, Kviat pisze:

    > Coś ci się pomyliło.

    Tak sobie to tłumacz.

    > Ja nie jestem miłośnikiem konfederusków.

    A to dobrze czy źle?

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    A u ciebie wszyscy zdrowi?

  • 27. Data: 2023-12-14 20:11:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2023 o 17:28, J.F pisze:

    > No ale posiada juz od 4 lat.
    > Moze po prostu poprzednie przeoczył?
    > Czy cos go w tym roku wk* ?

    On od dawna różne akcje odpierdalał, tylko jak odpierdolił antysemicką
    to dopiero widzowie odpalili. Choinkę zresztą też wcześniej do śmieci
    wyjebał, ale jak widać to była zwykłe wyjebanie (choć antylgbt:)), a jak
    chanukowe świece zgasił to jest metafizyka i spotkanie z najwyższym
    potępieniem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2023-12-15 01:37:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-14, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Zanim nie trafił do Sejmu, to raczej takich jaj nie odwalał, więc może
    > to środowisko tak na niego działa.

    TAKICH nie, choc jak Szrek gdzieindziej rezolutnie zauważył jakies
    choinki dewastował. Natomiast afiszującym antysemitą to był zdaje
    się od zawsze. Jako osoba postronna, kojarzę go wyłączniej jako
    takiego czy innego zadymiarza.

    > Po pierwsze, to po co nam te wszystkie komisje w Sejmie, skoro można się
    > oprzeć na BAS. Dwa, to skąd poseł ma wiedzieć czego mu brakuje, to są

    MZ to naturalne, że się ktoś oprze na BAS. Jak materiałów jest dużo,
    a ktoś nie jest prawnym ekspertem to jest to dobre wyjście. BAS jest
    ciałem, które ma wskazywać różne istotne aspekty danego dokumentu
    umożliwiając podjęcie decyzji posłom. Kwestia wiedzy i mocy
    przerobowych.

    > często kilogramy papieru. Trzy, dzień wcześniej zostaje zawalony stertą
    > dokumentów i bez czasu na zaznajomienie się z nimi ma głosować czy
    > poprawki przyjąć. czy nie.

    No ale to Braun wystapił z prośbą krótko przed obradami komisji. Z
    samego materiału wynika, że mogł wystąpić wtedy jak informacje
    pojawiły się w jakiś-tam biuletynie, co było OIDP na jakieś 2 tyg.
    wczesniej?

    > A okoliczności są takie, że 90% posłów nie wie nad czym głosuje i
    > przyklepuje ustawy w/g partyjnego klucza. Potem wielkie oburzenie, że w
    > ustawie ktoś przemycił; "300 metrów", "lub czasopisma".

    Te 90% nie wynika z ułomności procedur a z samych posłów. Chyba nie
    sądzisz, że bycie wybrańcem narodu sprawia, ze wiekszość z nich to
    demony pracowitosci i uczciwości.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2023-12-15 10:09:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    > TAKICH nie, choc jak Szrek gdzieindziej rezolutnie zauważył jakies
    > choinki dewastował.

    Czyli nie tylko symbole żydowskie, więc...

    > Natomiast afiszującym antysemitą to był zdaje
    > się od zawsze.

    ...gdzie tu antysemityzm?

    > Jako osoba postronna, kojarzę go wyłączniej jako
    > takiego czy innego zadymiarza.

    To obejrzyj to, póki jeszcze jest, bo z YT już dawno temu zniknęło.
    https://www.cda.pl/video/5557964c

> [...]
    > ciałem, które ma wskazywać różne istotne aspekty danego dokumentu
    > umożliwiając podjęcie decyzji posłom. Kwestia wiedzy i mocy

    Ależ ja się zgadzam, nie wszyscy znają się na wszystkim, tylko skoro
    zawierzamy BAS, to po co bawić się z komisje(ja wiem po co, z tego jest
    dodatkowa kasa), od razu głosować to na sali plenarnej.

    > No ale to Braun wystapił z prośbą krótko przed obradami komisji.

    No ma takie prawo, ale....

    > Z samego materiału wynika, że mogł wystąpić wtedy jak informacje
    > pojawiły się w jakiś-tam biuletynie, co było OIDP na jakieś 2 tyg.
    > wczesniej?

    ...wsłuchaj się dobrze.
    https://youtu.be/l3CGJSWN_NQ?t=321
    jemu chodzi o materiały, które dostali rano, tego samego dnia. Nie wiem
    o której godzinie zebrała się ta komisja, ale dwóch tygodni to oni nie
    mieli na zapoznanie się z materiałami a barany głosują za ich przyjęciem.

    > Te 90% nie wynika z ułomności procedur a z samych posłów.

    Ale procedury wypracowują posłowie, a nie górnicy, sprzątaczki czy
    nauczyciele.

    > Chyba nie
    > sądzisz, że bycie wybrańcem narodu sprawia, ze wiekszość z nich to
    > demony pracowitosci i uczciwości.

    Pewnie, że nie ale jak ktoś im zwraca uwagę, że źle czynią, to
    przydałaby się choć chwila refleksji, a ci twardo przy swoim.

  • 30. Data: 2023-12-15 22:59:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    A Hołownia przypadkiem nie pojechał za szeroko?
    https://youtu.be/P8I4MbW9JLM?t=107

    Z regulaminu Sejmu.
    "Prezydium Sejmu może podjąć uchwałę o obniżeniu uposażenia lub diety
    parlamentarnej posła, w wysokości nieprzekraczającej 1/2 uposażenia
    poselskiego lub pełnej diety parlamentarnej miesięcznie na okres nie
    dłuższy niż 3 miesiące."