eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej? › Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na
    Hostię w Czasie Mszy Świętej?
    Date: Fri, 15 Dec 2023 00:37:23 GMT

    On 2023-12-14, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Zanim nie trafił do Sejmu, to raczej takich jaj nie odwalał, więc może
    > to środowisko tak na niego działa.

    TAKICH nie, choc jak Szrek gdzieindziej rezolutnie zauważył jakies
    choinki dewastował. Natomiast afiszującym antysemitą to był zdaje
    się od zawsze. Jako osoba postronna, kojarzę go wyłączniej jako
    takiego czy innego zadymiarza.

    > Po pierwsze, to po co nam te wszystkie komisje w Sejmie, skoro można się
    > oprzeć na BAS. Dwa, to skąd poseł ma wiedzieć czego mu brakuje, to są

    MZ to naturalne, że się ktoś oprze na BAS. Jak materiałów jest dużo,
    a ktoś nie jest prawnym ekspertem to jest to dobre wyjście. BAS jest
    ciałem, które ma wskazywać różne istotne aspekty danego dokumentu
    umożliwiając podjęcie decyzji posłom. Kwestia wiedzy i mocy
    przerobowych.

    > często kilogramy papieru. Trzy, dzień wcześniej zostaje zawalony stertą
    > dokumentów i bez czasu na zaznajomienie się z nimi ma głosować czy
    > poprawki przyjąć. czy nie.

    No ale to Braun wystapił z prośbą krótko przed obradami komisji. Z
    samego materiału wynika, że mogł wystąpić wtedy jak informacje
    pojawiły się w jakiś-tam biuletynie, co było OIDP na jakieś 2 tyg.
    wczesniej?

    > A okoliczności są takie, że 90% posłów nie wie nad czym głosuje i
    > przyklepuje ustawy w/g partyjnego klucza. Potem wielkie oburzenie, że w
    > ustawie ktoś przemycił; "300 metrów", "lub czasopisma".

    Te 90% nie wynika z ułomności procedur a z samych posłów. Chyba nie
    sądzisz, że bycie wybrańcem narodu sprawia, ze wiekszość z nich to
    demony pracowitosci i uczciwości.

    --
    Marcin