  • 11. Data: 2023-12-13 06:54:41
    Temat: Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I chyba nic nie uchroni tu Brauna, a dodatkowo i pis i konfa będą mieli
    > problem jak głosować. Najpierw Kaczyński zabrał się za dobijanie pisu,
    > teraz Braun konfy.

    E tam. Braun to dopiero skrzydła rozwinął jak kowrona wywalili;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-12-13 08:34:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 00:17:20 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Uroczystości religijne? Co tam się odbywało w Sejmie?

    Zapalono 9 swiec na swieczniku. Z okazji

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Chanuka

    Ale jak sie wczytac ... to takie mało religijną historie ma.

    W dodatku Braun to zrobił gdzies na zakonczenie imprezy.
    Zapalili, powiedzieli co trzeba, przeszli do konsumpcji,
    i wtedy Braun siegnal po gasnice ..

    J.

  • 13. Data: 2023-12-13 08:51:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 02:33:33 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    d-sadem-moze-odpowiadac-grzegorz-braun

    > Nic nie musi przycichac bo to nie ma znaczenia. Braun jest obiektywnie
    > nikim. To jest takie panoptikum, kuriozum, które wyłącznie istnieje z
    > powodu tego typu sytuacji. Nikt się za niego nie będzie ciąć. Nie
    > przyciągnie on żadnych istotnych wyborczo tłumów.

    Troche przyciągnął poprzednio.
    Nieduzo, niemało, tak w sam raz, aby kiedys mogło decydowac o
    wiekszosci.

    Tylko kwestia, czy tym przyciagnie wiecej, czy zniecheci czesc starych

    > Pis wykorzystuje sytuacje trąbiąc i udając jak to bardzo są oburzeni
    > antysemityzmem Brauna. Nie głosując "za" postawia się w kontrze do
    > takiej retoryki. Z drugiej strony zawsze kłamali i udawali, a ich
    > elektorat jest na to dość odporny.

    No wlasnie. Natomiast moga zagospodorowac elektorat po konfie ...
    ale to raczej nie tak szybko.

    > Pewnie też upłynie trochę czasu zanim będzie to głosowane.

    Ziobro to ile sklada wniosek w sprawie Grodzkiego?
    5 lat?

    > Konfa ma w sumie większy problem bo Bosaki i Menzeny pretendują do ról
    > poważnych polityków. Już w tej chwili zbierają opierdol, ze się za mało
    > negatywnie o Braunie wyrazili. Jesli im to poważanie niepotrzebne, to
    > spoko, ale wygląda, żesami uważają inaczej.

    Ale majac "narodowy" elektorat ... moze powinni bardziej pozytywnie?

    J.

  • 14. Data: 2023-12-13 09:52:36
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > powodu tego typu sytuacji. Nikt się za niego nie będzie ciąć. Nie
    > przyciągnie on żadnych istotnych wyborczo tłumów.

    Nie do końca jest tak jak piszesz. Braun już się przyzwyczaił, że mają
    go za odklejeńca i wariata, więc się tak zachowuje, a on jest po prostu
    konsekwentny w tym co robi i na kompromisy nie idzie.
    Jak wypuścił "Plusy dodatnie, plusy ujemne" czy "Towarzysz Generał" to
    też próbowali niektórzy z niego wariata zrobić.
    A tu na przykład taki film, na dwa tygodnie przed akcją z gaśnicą.
    https://www.youtube.com/watch?v=l3CGJSWN_NQ
    Można się wqrwić.

> [...]
    > takiej retoryki. Z drugiej strony zawsze kłamali i udawali, a ich
    > elektorat jest na to dość odporny. Pewnie też upłynie trochę czasu zanim

    PiS zagłosuje tak jak Kaczyński nakaże. A co nakaże, to nie wiem.

> [...]
    > negatywnie o Braunie wyrazili. Jesli im to poważanie niepotrzebne, to
    > spoko, ale wygląda, żesami uważają inaczej.

    Poważni to oni przestali być jak na listy wyborcze powciągali braci i żony.

  • 15. Data: 2023-12-13 11:21:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 09:52:36 +0100, nadir wrote:

> [...]
    > też próbowali niektórzy z niego wariata zrobić.
    > A tu na przykład taki film, na dwa tygodnie przed akcją z gaśnicą.

    A kiedy to było?

    Bo jesli aktualne ... wniosek z rzadu PiS, a komisja w wiekszosci
    "opozycji" ?

    > PiS zagłosuje tak jak Kaczyński nakaże. A co nakaże, to nie wiem.

    Chwilowo Braun ani Konfa nie sa im potrzebni.

    J.

  • 16. Data: 2023-12-13 16:12:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2023 o 11:21, J.F pisze:

    > A kiedy to było?

    Dokładnej daty nie znam, pewnie idzie gdzieś to sprawdzić, ale to już
    obecna kadencja Sejmu.

    > Bo jesli aktualne ... wniosek z rzadu PiS, a komisja w wiekszosci
    > "opozycji" ?

    Ale tu nie ma znaczenia kogo wniosek i za czyjej kadencji, bo wcześniej
    też tak bywało. Potem na sali plenarnej przewodniczący komisji
    informuje, że komisja jednogłośnie głosowała za i proponuje
    ustawę/poprawkę zatwierdzić. Potem Hołownia pyta kto za, kto przeciw,
    kto się wstrzymał i suby na YT lecą.

  • 17. Data: 2023-12-13 16:52:29
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    nadir napisał(a):

> [...]
    > Znowu będziemy odpowiedzialni za holokaust bo nie powstrzymaliśmy
    > Niemców, ale to "za chwilę", na razie musi przycichnąć w Gazie.

    z tłitera.
    Pierwszy dzień rządów niemca i już "ż" gazują.

  • 18. Data: 2023-12-14 00:45:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-13, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wiekszosci.

    > Tylko kwestia, czy tym przyciagnie wiecej, czy zniecheci czesc starych

    No dokładnie. Poza tym to poprzednio, obecnie to i Braun i KM raczej dla
    konfy są problemem. Konfa ma chyba dość mocno spolaryzowany, w tym wiekowo
    elektorat.

    > No wlasnie. Natomiast moga zagospodorowac elektorat po konfie ...
    > ale to raczej nie tak szybko.

    Trochę wątpie. Następuje w końcu wymiana pokoleń.

    > Ale majac "narodowy" elektorat ... moze powinni bardziej pozytywnie?

    W sensie? Konfa ma MZ odrobinę schizofreniczny elektorat bo pewnie duża
    jego cześc, ta młodsza jest tam przyciągana radykalizmem* gospodarczym, i
    nie sądzę aby oni mieli jakieś skrajne poglądy nacjonalistyczne.

    *) a ten radykalizm to tez bardziej przez kontrast z socjalizmem UE.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2023-12-14 01:06:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-13, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Nie do końca jest tak jak piszesz. Braun już się przyzwyczaił, że mają
    > go za odklejeńca i wariata, więc się tak zachowuje, a on jest po prostu
    > konsekwentny w tym co robi i na kompromisy nie idzie.

    Braun jest bezkompromisowy, ale czy jest konsekwentny? To przeciez nie
    pierwsza jego kadnecja i nie pierwszy chanukowy "ołtarzyk". Natomiast,
    że go mają za wariata i co z tym Braun robi to już w sumie rzecz wtórna.
    Jakby go nie obrócić jest to pewne kuriozum i Braun w takim trybie
    działa. Na szczeście w porównaniu z innymi szkodnikami z problemami jak
    kaczyński, Braun tylko tyle może zrobić, że od czasu do czasu staje się
    medialną sensacją.

    > Jak wypuścił "Plusy dodatnie, plusy ujemne" czy "Towarzysz Generał" to
    > też próbowali niektórzy z niego wariata zrobić.

    To jest normalny efekt reputacji, którą ktos sobie wyramia wybrykami jak
    ten z gasnica.

    > A tu na przykład taki film, na dwa tygodnie przed akcją z gaśnicą.
    > https://www.youtube.com/watch?v=l3CGJSWN_NQ
    > Można się wqrwić.

    Myślę, że trzeba by znac dokładnie wszystkie okoliczności, bo nawet z
    tego materiału wynika, że raz, mozna się było oprzec na opini BAS, dwa,
    że był jakiś tryb, gdzie uwagi o niedostepności materiałów można było
    zgłaszac dużo wczesniej niż dzień przed pracami komisji.

    > Poważni to oni przestali być jak na listy wyborcze powciągali braci i żony.

    No to tak z zewnątrz, ale zdecydowanie mają parcie na to, żeby ich
    zacząć traktować poważnie.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2023-12-14 15:02:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    > To jest normalny efekt reputacji, którą ktos sobie wyramia wybrykami jak
    > ten z gasnica.

    Zanim nie trafił do Sejmu, to raczej takich jaj nie odwalał, więc może
    to środowisko tak na niego działa.

> [...]
    > że był jakiś tryb, gdzie uwagi o niedostepności materiałów można było
    > zgłaszac dużo wczesniej niż dzień przed pracami komisji.

    Po pierwsze, to po co nam te wszystkie komisje w Sejmie, skoro można się
    oprzeć na BAS. Dwa, to skąd poseł ma wiedzieć czego mu brakuje, to są
    często kilogramy papieru. Trzy, dzień wcześniej zostaje zawalony stertą
    dokumentów i bez czasu na zaznajomienie się z nimi ma głosować czy
    poprawki przyjąć. czy nie.
    A okoliczności są takie, że 90% posłów nie wie nad czym głosuje i
    przyklepuje ustawy w/g partyjnego klucza. Potem wielkie oburzenie, że w
    ustawie ktoś przemycił; "300 metrów", "lub czasopisma".