  • 41. Data: 2023-12-18 06:23:45
    Temat: Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Głównie Braun pytał Weissa dlaczego mamy w jakikolwiek sposób
    > rekompensować nieruchomości, które pozostały po Żydach bez spadkobierców.
    > Na co Weiss, że Niemcy wymordowali Żydów, właścicieli nieruchomości w
    > Polsce.
    > Braun na to... dlaczego od Polski a nie od Niemiec chcą kasę.
    > I tu już Weiss nic merytorycznego nie powiedział.

    To strasznie długo to mówił:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2023-12-18 06:30:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.12.2023 o 06:23, Shrek pisze:

    > To strasznie długo to mówił:)

    Jak wiadomo cyzeluje wypowiedzi swe.

    Robert

  • 43. Data: 2023-12-18 07:49:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-18, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Z jakiego tytułu skoro nie ma spadkobierców?

    Nie wiem, ale wyobrazam sobie, że można ntt. dyskutować, tak samo jak
    można by dyskutować. Wielu Żydów wyjechało z Polski do Izraela, a
    kwestia dotyczy majątku tej diaspory.

    > Braun zapytał dlaczego od nas chcą kasę skoro to Niemcy spowodowali, że
    > nie ma spadkobierców.

    Ale Niemcy nie są właścicielami tego majątku. Można sie by było domagać
    jakiś rekompensat czy zadośćuczynienia za skutki tego co zrobili, ale MZ
    nie za majątek.

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2023-12-18 07:49:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-18, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Z jakiego tytułu skoro nie ma spadkobierców?

    Nie wiem, ale wyobrazam sobie, że można ntt. dyskutować. Wielu Żydów