  • 1. Data: 2004-06-14 10:47:42
    Temat: Czy nalezy sie nagroda jubileuszowa?
    Od: Julian <j...@p...onet.pl>

    Brakuje mi kilka miesiecy do nabycia prawa do nagrody jubileuszowej.
    Niestety choruje i wkrotce wyczerpie zasilek chorobowy i zostanie ze
    mna rozwiazana umowa o prace z tego powodu.
    Czy mimo to, mam prawo do nagrody jubileuszowej?

    Julian

  • 2. Data: 2004-06-16 11:58:48
    Temat: Re: Czy nalezy sie nagroda jubileuszowa?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 14 Jun 2004 12:47:42 +0200, na pl.soc.prawo, Julian napisał(a):

    > Brakuje mi kilka miesiecy do nabycia prawa do nagrody jubileuszowej.
    > Czy mimo to, mam prawo do nagrody jubileuszowej?
    Na ogólnych zasadach nie, ale sprawdź regulamin w twoim zakładzie, czasem
    zdarzają się korzystniejsze zapisy .
    Nagrodę można wypłacić gdy brakuje mniej niż 1 rok przy przejściu na
    emeryturę.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)