  • 1. Data: 2004-06-14 09:15:56
    Temat: AIGO Pożyczka
    Od: "Krzysztofff" <h...@p...pl>

    Witam,

    Mam pytanko czy jest zgodne z prawem wysylanie na moj adres (juz po raz
    drugi) gotowych drukow wypelnionychj moimi danymi z prosba o pozyczke .
    Przeciez teoretycznie ktos by mogl w jakis sposob przechwycic taka przesylke
    ktora jest wysylana zwykla poczta i podpisac to wszystko za mnie ?

    Takie cos dostalem od firmy "AIGO Pożyczka"

    Dziekuje za kazda ospowiedz,

  • 2. Data: 2004-06-14 21:06:23
    Temat: Re: AIGO Pożyczka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztofff" <h...@p...pl> napisał w wiadomości

    Pierwsze pytanie, to skąd mają Twoje dane. Jeśli nabyli je legalnie (np.
    miałeś tam kiedyś pożyczkę) to wezwij ich do zaprzestania przetwarzania
    Twoich danych.