  • 181. Data: 2009-11-12 11:20:54
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 12, 12:15 pm, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > Czy wy faktycznie macie tak nasrane w czerepach że tylko chcecie zamydlić
    > temat?
    > Niech sobie 'kino" prowadzi nawet i wolontariat, i ubezpieczenia OC, NW/AC,
    > i jakieś OFE, restaurację i czyszczenie butów.
    > Ale kupując bilet do KINA kupuję i płacę za obejrzenie danej projekcji - w
    > dupie mam inne ich rodzaje działalności.- Hide quoted text -

    No i cool - placisz za bilet do kina i mozesz ogladac film. Nie
    placisz za wynajem sali na zorganizowanie pikniku :)

  • 182. Data: 2009-11-12 11:21:02
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Nie ma tez przeszkod aby
    zajecia odbywaly sie w tej samej sali co projekcja filmu, w tym samym
    czasie.

    ROTFL :))))))) Są przeszkoduy i to spore...

    Tak samo z barem i kinem. Moge prowadzic kino, moge prowadzic bar.
    Moge tez prowadzic kino z barem. I dlaczego bar ma przestac byc barem
    jesli jest prowadzony w ramach kina? :)
    Tego od strony prawnej nikt tutaj nie uzasadnil.
    Gadanie o tym, ze kino to kino, i wlasciciel kina ma puszczac filmy, a
    nie prowadzic bar, jest bez sensu. A on sobie - kurka wodna - prowadzi
    w tym samym miejscu i czasie bar i nie zyczy sobie wnoszenia zarcia na
    teren swojego lokalu.

    Ale to musi być z góry ustalone, że oferuje się bar z kinem, a nie kino, a
    obok bar. Jak na razie mówimy o sytuacji, gdzie mamy do czynienia z kinem i
    to jest podstawowa usluga oferowana przez usługodwawcę. Prowadzony barek
    jest usługą dodatkową nie związaną bezpośrednio z wyświetlaniem filmów -
    możesz skorzystać z tego baru nie kupując biletu na film.

    A właściciel kina ma puszczać filmy, bo do tego się zobowiązał oferując taką
    usługę i pobierając z góry oplatę za tę usługę. Baru nie prowadzi też na
    sali projekcyjnej (choć są takie kina - Pionier w Szczecinie, ale nie o nich
    teraz mówimy), ale obok i przy okazji głównej usługi jaką świadczy.

    Pzremek

  • 183. Data: 2009-11-12 11:23:27
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 12, 12:21 pm, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:

    > Ale to musi by z g ry ustalone, e oferuje si bar z kinem, a nie kino, a
    > obok bar.

    Ale tu wlasnie jest ustalone. masz regulamin - okreslone zasady, ze
    jest i kino, i bar. dlatego nie mozesz wniesc swojej coli i pierogow
    od babci i zjesc ich na sali.

    Wiec w czym problem?

    Jak Ci nie pasuje taka forma kina z zarciem podawanym na miejscu to
    idz do kina gdzie tego nie ma.

  • 184. Data: 2009-11-12 11:24:41
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    No i cool - placisz za bilet do kina i mozesz ogladac film. Nie
    placisz za wynajem sali na zorganizowanie pikniku :)

    ---------------------------------

    Ale skoro na sali, przy okazji oglądania filmu, wolno jeść i pić, to nie
    można dyskryminować klientów pod względem miejsca zakupy jedzenia...

    Pozdro Przemek

  • 185. Data: 2009-11-12 11:27:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemek Lipski pisze:
> [...]
    >
    > Ale skoro na sali, przy okazji oglądania filmu, wolno jeść i pić, to nie
    > można dyskryminować klientów pod względem miejsca zakupy jedzenia...

    Ale póki co jest się dyskryminowanym. Powodzenia w sądzie, na razie
    racja jest po naszej stronie ;)

    --
    Liwiusz

  • 186. Data: 2009-11-12 11:31:27
    Temat: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]

    od babci i zjesc ich na sali.

    Wiec w czym problem?

    Jak Ci nie pasuje taka forma kina z zarciem podawanym na miejscu to

    Nie, w regulamninie nie ma, ze oferuje sie usluge kino + bar. Jes tylko
    zapis jak np. w Multikinie :
    13. Na terenie Multikina obowiazuje zakaz wnoszenia i spozywania artykulów
    spozywczych nie zakupionych w Multikinie.
    Nie ma informacji o tym, ze firma oferuje usluga laczona kino+bar. A zapis
    ten jak juz zostalo powioedziane ui uzasadnione jest klauzula niedozwolona i
    formalnie nie istnieje.

    Pozdro Przemek

  • 187. Data: 2009-11-12 11:33:55
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Ale póki co jest się dyskryminowanym. Powodzenia w sądzie, na razie
    > racja jest po naszej stronie ;)

    Póki co, to ja bym po prostu schował butelkę i ciastka w plecaku lub
    torbie.

    Pozdro Przemek

  • 188. Data: 2009-11-12 11:37:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemek Lipski pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Póki co, to ja bym po prostu schował butelkę i ciastka w plecaku lub
    > torbie.

    I tak się właśnie robi. Niektórzy nawet swoje piwo do pubów
    przemycają. Nie popadajmy w paranoje szukania na wszystko paragrafów.

    --
    Liwiusz

  • 189. Data: 2009-11-12 11:37:38
    Od: BK <b...@g...com>

    wiadomościnews:4de5c9cb-ad11-4d61-9fa3-69215ba09f68@
> [...]
    >
    > Ale skoro na sali, przy okazji oglądania filmu, wolno jeść i pić, to nie
    > można dyskryminować klientów pod względem miejsca zakupy jedzenia...

    No to smigaj do sadu stary. Faktycznie to moze byc przyklad
    zbrodniczej dyskryminacji. Jest ich wiecej - na 101% znajdziesz wiecej
    przykladow takiego zbrodnczego postepowania przedsiebiorcow, ktorzy
    pozwalaja na pewne dzialania jedynie swoim klientom.

  • 190. Data: 2009-11-12 11:42:01
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]
    >
    > Ale skoro na sali, przy okazji oglądania filmu, wolno jeść i pić, to nie
    > można dyskryminować klientów pod względem miejsca zakupy jedzenia...

    No to smigaj do sadu stary.

    A po co ?

    P.