  • 1. Data: 2002-11-05 23:05:49
    Temat: Czy ktos widział na oczy awizo 7miodniowe???
    Od: b...@p...onet.pl

    Poczta powinna używać specjalnego druku awiza w przypadku listów poleconych z
    siedmiodniowym terminem odbioru. Bardzo istotne w kwestii skuteczności
    doręczenia.
    W Szczecinie nie widziałem na oczy takiego awiza, a widziałem w ciągu ostatnich
    3 lat (obowiązuje przynajmniej od 1999 roku) ich sporo. Poczta używa tutaj
    standardowego druku z dopiskiem 7 dni. Proszę o informację, zarówno czy ktoś
    widział oryginał 7 miodniowy, jak też i kto otrzymał odręcznie poprawione na 7
    dni awizo 14 dniowe. Z podaniem miejscowości/województwa.
    Z góry dzięki
    z...@b...pl
    www.bezpartyjni.pl

  • 2. Data: 2002-11-06 13:15:26
    Temat: Re: Czy ktos widział na oczy awizo 7miodniowe???
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

  • 3. Data: 2002-11-06 17:22:03
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    ja dostaję awizo uniwersalne z pieczątką przesyłke nalezy odebrac w terminie
    ............ tu listonosz wpisuje ile dni

    Wrocław

  • 4. Data: 2002-11-06 19:39:40
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako b...@p...onet.pl zamieszkała pod
    adresem <b...@p...onet.pl> napisała:

> [...]
    > informację, zarówno czy ktoś widział oryginał 7 miodniowy, jak też i
    > kto otrzymał odręcznie poprawione na 7 dni awizo 14 dniowe. Z podaniem

    Ja widziałam oryginał 7-mio dniowego, jak równiez 14 dniowe przeprawione
    na 7 dniowe. Katowice. Książkę piszesz? ;-)

    --
    Pozdrówka
    Tatiana