  • 1. Data: 2002-11-05 21:09:28
    Temat: jak się ubezpieczyć przed nieuczciwym usługodawcą?
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    jak się ubezpieczyć przed nieuczciwym usługodawcą? Obejrzałem sobie kilka
    odcinków "usterki" w TVN i zastanawia mnie jak się przed takimi
    "specjalistami" ustrzec? Może przynajmniej da się jakoś ustrzec przed
    opłatami wyssanymi z palca?

    Stryket

  • 2. Data: 2002-11-06 07:27:00
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odcinków "usterki" w TVN i zastanawia mnie jak się przed takimi
    > "specjalistami" ustrzec? Może przynajmniej da się jakoś ustrzec przed

    Ja stosuje troche prymitywny sposób. Umawiam sie z fachowcem przed rozpoczeciem przez
    niego pracy,
    co ma zrobić (jaki ma byc efekt) i ile to bedzie kosztować.

    mer

  • 3. Data: 2002-11-06 13:02:05
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    > odcinków "usterki" w TVN i zastanawia mnie jak się przed takimi
    > "specjalistami" ustrzec? Może przynajmniej da się jakoś ustrzec przed

    Albo zapytać przed wykoaniem ile to będzie w przybliżeniu kosztować,albo
    samemu naprawiać. Przed wykonaniem usługi na 100% nie da się wycenic kosztów
    naprawy (jak na razie serwisanci wróżyć nie potrafią).

    Pozdrowienia
    Serwiz