1. Data: 2002-07-22 14:59:07
Temat:Czy ktos robil/wie ile kosztuje rozgraniczenie ???
Od:"Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kosztuje zrobienie rozgraniczenia działki ??? Moze gdzies znajde na to
jakies przepisy ???

dzienki z goory :)

pzdr

gonz0

2. Data: 2002-07-22 15:51:46
Od:"mak" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przygotuj ze 2 tyś.zł dla geodety.

Użytkownik Paweł "gonzo" Gontarek <g...@N...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ahh6l5$4ql$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2002-07-23 06:47:45
Od:"andrzejpdw" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł "gonzo" Gontarek" <g...@N...pl> wrote in message
> Ile kosztuje zrobienie rozgraniczenia działki ??? Moze gdzies znajde na to
> [...]
Z jakiego miasta jestes? Jestem geodeta i da sie zrobic. Ale kolega
przesadzil z tymi 2 tys.
Geodeci niestety wieksza czesc musza oddac osrodkowi dokumentacji
geod-kart.za udostepnienie
materialów prawnych niezbednych do zrobienia takiego rozgraniczenia.
Tak ze z tych 2 tys. po odliczeniu osrodka i innych haraczów zostaje 500-
600 PLN.
pozdro
andrzej

4. Data: 2002-07-23 07:32:05
Od:"Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Z jakiego miasta jestes? Jestem geodeta i da sie zrobic. Ale kolega
> przesadzil z tymi 2 tys.

Spod Warszawy

> [...]
> materialów prawnych niezbednych do zrobienia takiego rozgraniczenia.
> Tak ze z tych 2 tys. po odliczeniu osrodka i innych haraczów zostaje 500-

Ale kwota circa about mnie tez takowa wychodzila ...

Dzienks

gonz0

5. Data: 2002-07-23 09:43:22
Od:"Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"andrzejpdw" [...]

> [...]
> materialów prawnych niezbednych do zrobienia takiego rozgraniczenia.
> Tak ze z tych 2 tys. po odliczeniu osrodka i innych haraczów zostaje 500-

Pan zartuje - prawda ?

Nooo chyba, ze ten geodeta ktory zrobil mi podzial za 600 doplacil ok 1000
do interesu.

Boguslaw