  • 1. Data: 2002-07-22 14:59:07
    Temat: Czy ktos robil/wie ile kosztuje rozgraniczenie ???
    Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ile kosztuje zrobienie rozgraniczenia działki ??? Moze gdzies znajde na to
    jakies przepisy ???

    dzienki z goory :)

    pzdr

    gonz0

  • 2. Data: 2002-07-22 15:51:46
    Od: "mak" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przygotuj ze 2 tyś.zł dla geodety.

    Użytkownik Paweł "gonzo" Gontarek <g...@N...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:ahh6l5$4ql$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-07-23 06:47:45
    Od: "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł "gonzo" Gontarek" <g...@N...pl> wrote in message
    > Ile kosztuje zrobienie rozgraniczenia działki ??? Moze gdzies znajde na to
> [...]
    Z jakiego miasta jestes? Jestem geodeta i da sie zrobic. Ale kolega
    przesadzil z tymi 2 tys.
    Geodeci niestety wieksza czesc musza oddac osrodkowi dokumentacji
    geod-kart.za udostepnienie
    materialów prawnych niezbednych do zrobienia takiego rozgraniczenia.
    Tak ze z tych 2 tys. po odliczeniu osrodka i innych haraczów zostaje 500-
    600 PLN.
    pozdro
    andrzej

  • 4. Data: 2002-07-23 07:32:05
    Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzejpdw" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Z jakiego miasta jestes? Jestem geodeta i da sie zrobic. Ale kolega
    > przesadzil z tymi 2 tys.

    Spod Warszawy

> [...]
    > materialów prawnych niezbednych do zrobienia takiego rozgraniczenia.
    > Tak ze z tych 2 tys. po odliczeniu osrodka i innych haraczów zostaje 500-

    Ale kwota circa about mnie tez takowa wychodzila ...

    Dzienks

    gonz0

  • 5. Data: 2002-07-23 09:43:22
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "andrzejpdw" [...]

> [...]
    > materialów prawnych niezbednych do zrobienia takiego rozgraniczenia.
    > Tak ze z tych 2 tys. po odliczeniu osrodka i innych haraczów zostaje 500-

    Pan zartuje - prawda ?

    Nooo chyba, ze ten geodeta ktory zrobil mi podzial za 600 doplacil ok 1000
    do interesu.

    Boguslaw

REKLAMA

MENU