  • 1. Data: 2002-07-22 14:09:33
    Temat: czy ktos pomoze??
    Od: "dex" <d...@p...onet.pl>

    czy ktos moglby wskazac mi adres jakiejs stronki gdzie moglbym znalezc w
    calosci DEKRET Z DNIA 27 LIPCA 1949r (Dz.U.Nr 46, poz339) oraz art. 156
    k.p.a.
    nigdzie nie moge znalezc tego w całosci. z gory dziekuje za pomoc
    pozdrawiam

    ----------------
    d...@a...pl

  • 2. Data: 2002-07-22 14:42:43
    Temat: Re: czy ktos pomoze??
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dex" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    > k.p.a.
    > nigdzie nie moge znalezc tego w całosci. z gory dziekuje za pomoc

    Z tego co tu widać
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU1949046033
    9?OpenDocument wychodzi
    że dokument już nie obowiązuje więc nie ma szans na znalezienie tego do
    wglądu. Pozostaje chyba szukanie tego w jakieść czytelni gdzie śa
    przechowywane Dz. U. w wersji papierowej. Jesli chodzi o art. 156 k.p.a. to
    masz tutaj http://eber.kul.lublin.pl/~fajgiel/Ap/Kpa/kpa2_13.ht

    Serwiz