  • 321. Data: 2023-10-04 06:42:06
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i co to zmienia? Szukamy go w Europie. Wielka Brytania nie należy do
    > Unii Europejskiej.

    A nota interpolu to nie na cały interpol działa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 322. Data: 2023-10-04 06:46:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To, że Ty czegoś nie rozumiesz, to wcale nie jest dowód, że to głupie.

    Sugerowanie ze prawdopodobne jest że kia rozbiła się i stała bez żadnego
    oświetlenia niewidzialna dla reszty kierowców na autostradzie, gdzie co
    5 sekund przejeżdza samochód jest głupie. I tyle. Zresztą nic dziwnego
    że głupie pomysły masz.

    > Jeśli nie możemy wykluczyć, ze samochód przydzwonił w barierki i
    > zatrzymał się bez świateł na jezdni, to nie ma sensu liczenie
    > prawdopodobieństwa, bo z góry wiadomo, że któryś samochód będzie tym
    > pierwszym, który nadjedzie.

    Ale nie w sposób który opisałeś - na ciemną i z zaskoczenia.

    > Po za tym bierzesz średnie natężenie z dnia,
    > a natężenie ruchu w dzień i nocy niekoniecznie musi być równe.

    Nie musi, ale moje wyliczenia z grubego palca potwierdzają się potem
    faktami a twoje zawsze okazują się być z dupy. Tyle w temacie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 323. Data: 2023-10-04 06:51:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu nie chodzi o sławę. Bin Ladena, to wszyscy znali i był słynny.

    Trochę chodzi. Jak morda znana to jest sznasa że ktoś skojarzy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 324. Data: 2023-10-04 06:52:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiedzieli, że o Ciebie chodziło.

    A jakby wiedzieli to co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 325. Data: 2023-10-04 07:37:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 06:40:22 +0200, Shrek wrote:

    > Mogli mieć uraz albo jak zobaczyli film na którym jadący z prędkością
    > ćwierć mach BMW rozpierdala BMW

    Ale filmy byly dwa, choc ktos zrobil z nich jeden.
    na jednym jest szybko jadace bmw na dlugo przed wypadkiem,
    na drugim blizej nieokreslona kolizja dwoch samochodow, ognien, snop
    iskier.
    Oba nie wiadomo kiedy dotarly do policji ...

    > a w policyjnej notatce nie ma o nim mowy.

    Ale to notatka do internetu, nie mylic z notatka czy protokołami z
    miejsca zdarzenia.

    > Ktoś sprawdził i zrobił się dym. Tydzień po tym prokuratura
    > rejownowa dalej sugeruje, że BMW jest to ofiarą, i zahaczył o wcześniej
    > rozbitą kiję.

    Bo pewnie ciagle nie bylo dowodow.

    >W między czasie podejrzany spierdala bo nikt mu nawet
    > dozoru nie przydzielił.

    A z dozorem to by nie spierdolił ?

    Wolno chodzacy sprawca, pardon - podejrzany, jest u nas typowy.

    > Serię wypadków...

    J.

  • 326. Data: 2023-10-04 07:38:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 06:35:44 +0200, Shrek wrote:

    > I to sprawia że sugerują winę kianki?

    Skoro nie bylo innych winnych, to sam sobie winien.

    J.

  • 327. Data: 2023-10-04 07:44:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Oct 2023 06:46:04 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > oświetlenia niewidzialna dla reszty kierowców na autostradzie, gdzie co
    > 5 sekund przejeżdza samochód jest głupie. I tyle. Zresztą nic dziwnego

    Jest akurat calkiem prawdopodone.
    Wystarczy, ze kierowca zasnal na chwile, i mamy rozbita kie na
    barierce. Gdzie potem bedzie stala i co jej bedzie działalo, to juz
    przypadek.

    > Ale nie w sposób który opisałeś - na ciemną i z zaskoczenia.

    Jak sie odbije od baierki, to moze byc z zaskoczenia.

    > Nie musi, ale moje wyliczenia z grubego palca potwierdzają się potem
    > faktami a twoje zawsze okazują się być z dupy. Tyle w temacie.

    No coz - w nocy raczej nie ma, ale we mgle to miewamy karambole na
    wiele pojazdow.

    J.

  • 328. Data: 2023-10-04 07:47:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Skoro nie bylo innych winnych, to sam sobie winien.

    Nie, po prostu nie wiadomo czyja wina, tym bardziej, że nie wiadomo co
    się tam stało. Poza skutkiem końcowym.

    --
    Marcin

  • 329. Data: 2023-10-04 07:50:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest akurat calkiem prawdopodone.
    > Wystarczy, ze kierowca zasnal na chwile, i mamy rozbita kie na
    > barierce. Gdzie potem bedzie stala i co jej bedzie działalo, to juz
    > przypadek.

    Robert sugerował, że mogła stać na środku pasa, w ruchu, bez
    oświetlenia. Nie mogła. Jakby od momentu, którym tam stała upłynęla
    krótka chwila, to bmw powinno wydzieć wypadek. Jeśli długa, to inny
    samochód by zobaczył/wpadł na kie.

    --
    Marcin

  • 330. Data: 2023-10-04 08:43:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Oct 2023 21:59:31 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > prawdopodobna wersja czy nie?
    >
    > Ja wiem że myślenie nie jest waszą mocną stroną ale policzmy.
    >
    > W 2020 średnie natężenie wynosiło 50tys samochodów na dobę. doba ma
    > 60*60*24=86,4k. Czyli trochę mniej niż 1 samochód na sekundę. Nie wiem w
    > sumie czy w jedną stonę czy w dwie - załóżmy że w dwie, więc 1 na 3
    > sekundy. Załóżmy na dodatek że sobota o 20 to nie jest reprezentacyjny
    > czas i samochodów jest dwa razy mniej. Dobra - jeden samochód na 6
    > sekund. Dalej ci się ta wersja o stojącej w całkowitej ciemności kiance
    > wydaje o wiele bardziej prawdopodobna od ufo?

    a) nie ma co zgadywac - sa filmy - jak tam gesto?
    b) policja na miejscu musi jednak zgadywac, a nawet wiecej powiem -
    powinna miec uzasadnione podejrzenie,
    c) jakby byl duzy ruch, to by nie dalo sie pojechac "300".

    J.