  • 11. Data: 2008-10-12 10:02:44
    Temat: Re: Czy firma może takie ogłoszenia słać??
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Paź, 21:05, "Daniel" <w...@w...pl> wrote:

    > Byłbym wniebowzięty gdyby ktoś przybył do mnie mnie zaszczepić.
    >
    > Mieć takiego "obrażalskiego" pracownika to katastrofa w firmie.
    > Skup się może na pracy - chociaż chyba należysz do tych co chcą zobaczyć
    > swojego pracodawcę bankrutem, nawet za cenę pójścia na bezrobotne :-)
    >
    > D.

    Ale to ty masz przybywac sie zaszczepic (jak bedzie mniej niz 20
    osob). I to w dodatku drozej niz gdybys normalnie kupil szczepionke w
    aptece i poszedl do rodzinnego. Vaxigrip w aptekach w mojej okolicy
    kosztuje od 30 do 32 zlotych. Dziwne ze firma "organizuje" a
    szczepionka jest drozsza niz normalnie.

    No chyba ze chodzi o AKACJE.

  • 12. Data: 2008-10-12 19:24:07
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Dziwne ze firma "organizuje" a
    > szczepionka jest drozsza niz normalnie.

    Ja chętnie dopłacę 3-5 zł jeżeli nie będę musiał jechac specjalnie do
    lekarza po receptę, potem do apteki, potem do piguły... Zwykle nie mam na to
    czasu i się co drugi rok sie nie szczepię... a tutaj ktos załatwiłby za mnie
    co najmniej połowę latania...

    D.

  • 13. Data: 2008-10-12 20:29:07
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > w zależności od źródła finansowania szczepionka jest przychodem
    > pracownika,

    Zaś ktoś się pierdół naczytał. Trzeba tak księgować, żeby wszyscy byli
    zadowoleni i na zero wyszło.

    *piotr'ek*

  • 14. Data: 2008-10-12 20:58:19
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 12 Oct 2008 22:29:07 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Zaś ktoś się pierdół naczytał. Trzeba tak księgować, żeby wszyscy byli
    > zadowoleni i na zero wyszło.
    >
    > *piotr'ek*

    chętnie przeczytam jak...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 15. Data: 2008-10-12 21:21:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > chętnie przeczytam jak...

    A nie dało by się szczepienia w ramach ogólnej opieki zdrowotnej pracownika?

  • 16. Data: 2008-10-13 05:36:07
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 12 Oct 2008 23:21:30 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > A nie dało by się szczepienia w ramach ogólnej opieki zdrowotnej pracownika?

    nie mam pewności, ale NFZ płaci za szczepionkę tylko chyba małym dzieciom i
    seniorom powyżej któregoś roku zycia;

    w ramach abonamentu prywatnego o ile pracodawca taki pracownikowi oferuje,
    pewnie się da w zależności od umowy...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 17. Data: 2008-10-13 07:36:26