  • 81. Data: 2019-02-11 16:39:05
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 16:07, n...@o...pl pisze:
    > Jeżeli przychodzi ktoś taki jak ty, to nie dziwię się.
    > Nieogarnięty, a potem ma pretensje o wszystko.

    durnyś, mi w sądzie zawsze było dobrze, a byłem tam wielokrotnie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 82. Data: 2019-02-11 16:54:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Feb 2019 15:38:15 +0100, J.F. napisał(a):

    > No ba - bo to juz byly lata 80-te.
    > On studiowal w latach 70-tych.

    Ale te swoje złote myśli publikował w latach 80.

    za:
    http://bazhum.muzhp.pl/autor/Zybertowicz/Andrzej/

    Demokracja socjalistyczna a zadanie świadomego sterowania procesami rozwoju
    społecznego (1982)
    O marksistowskiej metodologii badań społecznych : próba rekonstrukcji
    jednego z wariantów (1982)
    O obiektywnej funkcji społecznej ruchu robotniczego i ideologii
    marksistowskiej w XIX wieku : hipoteza (1983)

    > Do tej pory w innych krajach doktor nauk ma tytul PhD - pamietasz od
    > czego Ph ?

    Ph D = Doctor of Philosophy.
    Nieskromnie wyznam, że nie musiałem sobie przypominać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 83. Data: 2019-02-12 00:48:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2019 16:54:20 +0100, Olin napisał(a):

    > Ale te swoje złote myśli publikował w latach 80.

    Ale wcisnac mu do glowy mogli wczesniej :-)

    > za:
    > http://bazhum.muzhp.pl/autor/Zybertowicz/Andrzej/
    >
    > Demokracja socjalistyczna a zadanie świadomego sterowania procesami rozwoju
    > społecznego (1982)

    Taa ... pisac w 1982 o demokracji socjalistycznej ... niezly zart :-)

    Ale odszukaj, moze tresc nie taka zla.

    > O marksistowskiej metodologii badań społecznych : próba rekonstrukcji
    > jednego z wariantów (1982)

    Jak sie wpadlo miedzy wrony, tzn miedzy marksistow ... to sie trzeba
    marksizmem zajmowac.
    Ale Marks uznany takze na zachodzie.

    > Ph D = Doctor of Philosophy.
    > Nieskromnie wyznam, że nie musiałem sobie przypominać.

    No widzisz - filozofia podstawą wszystkich nauk :-)

    J.

  • 84. Data: 2019-02-12 04:54:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No widzisz - filozofia podstawą wszystkich nauk :-)

    E-e.

    In the context of the Doctor of Philosophy and other similarly titled
    degrees, the term "philosophy" does not refer to the field or academic
    discipline of philosophy, but is used in a broader sense in accordance
    with its original Greek meaning, which is "love of wisdom". In most of
    Europe, all fields (history, philosophy, social sciences, mathematics,
    and natural philosophy/sciences) other than theology, law, and medicine
    (the so-called professional, vocational, or technical curriculum) were
    traditionally known as philosophy[..]

    https://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_of_Philosophy

    --
    Marcin

  • 85. Data: 2019-02-12 12:22:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Feb 2019 00:48:55 +0100, J.F. napisał(a):

    > No widzisz - filozofia podstawą wszystkich nauk :-)

    No dobrze, ale dlaczego akurat marksistowsko-leninowska.
    Przecie mógł się zająć jakim Platonem albo innym Kartezjuszem, jak
    przyzwoici ludzie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 86. Data: 2019-02-12 18:40:40
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    J.F. pisze:

    > No widzisz - filozofia podstawą wszystkich nauk :-)

    dyplom Mariana Rejewskiego - matematyka i kryptologa (Enigma):

    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Plik:Dyplom_Rejewski
    ego.jpg

  • 87. Data: 2019-02-12 19:27:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2019 16:07:20 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Jeżeli przychodzi ktoś taki jak ty, to nie dziwię się.
    > Nieogarnięty, a potem ma pretensje o wszystko.

    No i po co gadasz z głupkiem? Nie zmądzrzejesz od tego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 88. Data: 2019-02-12 19:32:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > Jeżeli przychodzi ktoś taki jak ty, to nie dziwię się.
    > Nieogarnięty, a potem ma pretensje o wszystko.

    No i po co gadasz z głupkiem? Nie zmądrzejesz od tego.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 89. Data: 2019-02-13 02:09:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Feb 2019 12:22:16 +0100, Olin napisał(a):

    > No dobrze, ale dlaczego akurat marksistowsko-leninowska.
    > Przecie mógł się zająć jakim Platonem albo innym Kartezjuszem, jak
    > przyzwoici ludzie.

    Jak sie zachcialo studiowac w socjalizmie, to nie wystarczalo :-(

    J.

  • 90. Data: 2019-02-13 11:40:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 02:09:08 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jak sie zachcialo studiowac w socjalizmie, to nie wystarczalo :-(

    Zapewne Zybertowiczowi nie wystarczało, bo był zbyt mało rozgarnięty, żeby
    studiować cokolwiek sensownego i dlatego z taką pasją zgłębiał marksizm i
    leninizm.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek