  • 91. Data: 2019-02-13 13:04:39
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:e...@4...ne
    t...
    Dnia Wed, 13 Feb 2019 02:09:08 +0100, J.F. napisał(a):

    >Zapewne Zybertowiczowi nie wystarczało, bo był zbyt mało rozgarnięty,
    >żeby
    >studiować cokolwiek sensownego i dlatego z taką pasją zgłębiał
    >marksizm i
    >leninizm.

    Ale przeciez mowilismy - filozofia jest podstawa wszystkich nauk :-)

    A w socjalizmie wiaze sie to z zaliczeniem marksizmu :-)

    Ja niestety/na szczescie nie bardzo wiem o co w tym marksizmie chodzi,
    ale ponoc ceniony takze w kapitalizmie :-)

    Tak swoja droga - te komuchy cos sie bardzo na tym marksizmie skupialy
    ... moda taka, na intelektualizm, zydowska zemsta, czy jeszcze cos ?

    J.

  • 92. Data: 2019-02-13 14:20:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 13:04:39 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak swoja droga - te komuchy cos sie bardzo na tym marksizmie skupialy
    > ... moda taka, na intelektualizm, zydowska zemsta, czy jeszcze cos ?

    Żeby studiować nauki ścisłe albo techniczne, trzeba myśleć.
    Żeby studiować historię albo geografię, trzeba umieć przyswajać wiedzę.
    Żeby studiować marksizm-leninizm i pisać długaśne teksty o niczym, nie
    trzeba nic wiedzieć, ani potrafić myśleć; można być nawet Zybertowiczem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 93. Data: 2019-02-13 15:33:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >nie
    >trzeba nic wiedzieć, ani potrafić myśleć; można być nawet

    Ale po co komuchy wymagaly pisania dlugasnnych tekstow o niczym ?

    No i czy podobnego zdania nie moglbys napisac o filozofii w
    ogolnosci - ze trzeba pisac dlugasne teksty o niczym ? :-)

    J.

  • 94. Data: 2019-02-13 15:43:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.02.2019 o 15:33, J.F. pisze:

    > Ale po co komuchy wymagaly pisania dlugasnnych tekstow o niczym ?
    >
    > No i czy podobnego zdania nie moglbys napisac o filozofii w ogolnosci -
    > ze trzeba pisac dlugasne teksty o niczym ?

    olin zazdrości Zybertowiczowi precyzji i zwięzłości, dla olina typowego
    komuszka to niedościgły wzór:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 95. Data: 2019-02-13 15:48:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 15:33:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > No i czy podobnego zdania nie moglbys napisac o filozofii w
    > ogolnosci - ze trzeba pisac dlugasne teksty o niczym ? :-)

    Jednakże nie wszyscy filozofowie zostawali tow. Szmaciakiem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 96. Data: 2019-02-13 16:35:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.02.2019 o 15:48, Olin pisze:
    > Jednakże nie wszyscy filozofowie zostawali tow. Szmaciakiem.

    szmaciakiem jest olin, gęgaczem jest Zybertowicz, on mówi niewygodne
    treści dla olina komuszka:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 97. Data: 2019-02-14 11:54:20
    Od: n...@o...pl

    w <ft8wqr18b5l0$.1jh6s1q08f109.dlg@40tude.net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > No i po co gadasz z głupkiem? Nie zmądrzejesz od tego.

    Ale on może tak.

    Tak, wiem, próżne nadzieje.

  • 98. Data: 2019-02-15 18:08:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    >Jednakże nie wszyscy filozofowie zostawali tow. Szmaciakiem.

    P.S. Zybertowicz sie lekko oburzyl. Ale tylko lekko

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/lewicka-
    odpytała-prof-zybertowicza-z-jego-doktoratu-o-marksi
    e/vi-BBTyjQT

    J.

  • 99. Data: 2019-02-15 18:14:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 18:08, J.F. pisze:

    > P.S. Zybertowicz sie lekko oburzyl. Ale tylko lekko
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/lewicka-
    odpytała-prof-zybertowicza-z-jego-doktoratu-o-marksi
    e/vi-BBTyjQT

    ale ale Zybertowicz nie był członkiem PZPR, czy SD/ZSL, siedział w
    więzieniu kilka miesięcy w czasie PRL i nikogo nie wsypał, nie poszedł
    na współpracę z SB:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 100. Data: 2019-02-15 18:40:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >
    >ale ale Zybertowicz nie był członkiem PZPR, czy SD/ZSL, siedział w
    >więzieniu kilka miesięcy w czasie PRL i nikogo nie wsypał, nie

    Wiec moze byc z siebie dumny :-)

    Co prawda gdzies tam mowia, ze nie zostal czlonkiem tylko przez
    przypadek ... ale moglby wtedy p*** legitymacja partyjna 14 grudnia.

    No i cos tam jeszcze pada "od dnia stanu wojennego" ... a wczesniej
    sie nie zapisal do Solidarnosci ?

    Oj, nieladnie :)

    J.