  • 71. Data: 2019-02-11 06:38:21
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2019 o 21:55, RadoslawF pisze:

    > Pisząc "prezes" miałem na myśli "prezesa sądu" a nie partii.

    A ja prezesa partii - chcesz mi wmówić, że poszedł na wojnę z unią z
    powodu tego, że ktoś gdzieś niez ostała skazany za nieposiadanie dowodu
    rejestracyjnego (czy o co tam chodziło)?

    > Nie mieszkał tam gdzie podał oskarżyciel.

    A co miał podawać oskarżyciel jak nie miejsce zameldowania?

    > Tyle że niezainteresowani nie mieli o tym pojęcia.
    > A teraz mają.

    A "reforma" nic z tym wspołnego nie miała - miała na celu obsadzenie
    prezesów swoimi i nic więcej.

    Shrek

  • 72. Data: 2019-02-11 07:27:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 01:21, RadoslawF pisze:
    > W przepisach jest że przeprosiny mają wyjść tam gdzie był wydrukowany
    > "paszkwil". To że sędzina idiotka zasądziła przeprosiny w konkretnej
    > gazecie (wbrew przepisom i dotychczasowej praktyce) kwalifikuje ją
    > do natychmiastowego zwolnienia.

    takie rzeczy są nie do pomyślenia w nadzwyczajnej kaście:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 73. Data: 2019-02-11 09:05:13
    Od: " n" <...@...e>

    Wręcz odwrotnie, nadzwyczjna kasta robi wszystko co może przeciw ZZ.
    Poza tym nie idealizujmy sądów, to urząd jak większość innych, czasem z jednym
    urzędnikiem czasem z trzema rzadziej z pięcioma lub siedmioma.

    -----
    > A wziąłeś pod uwagę, że właścicielem firmy "sądy polskie, spółka bez żadnej
    odpowiedzialności" jest obecnie partia?

  • 74. Data: 2019-02-11 09:06:39
    Od: " n" <...@...e>

    Nie masz pojęcia, czym się zajmuje prezes sądu.
    Twoja P0 kręciła lody na zamówieniach publicznych dla sądów i jeziorko wyschło?

    -----

  • 75. Data: 2019-02-11 09:08:18
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)? [Wellman v. Piekara]
    Od: " n" <...@...e>

    Identycznie jak niegdyś znienawidzonego Z.Ziobrę ver. 1.0

    -----
    > na prawie pół miliona główne w opłatach na rzecz tego kto rozpowszechnił jego słowa
    bez jego zgody/autoryzacji

  • 76. Data: 2019-02-11 11:23:34
    Od: n...@o...pl

    w <q3qf79$re1$1@node1.news.atman.pl>, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    napisał(-a):

    > W dniu 2019-02-11 o 01:04, A. Filip pisze:

    Pieprzycie towarzysze bez sensu - wystarczy przyjść na rozprawę.

  • 77. Data: 2019-02-11 14:48:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Feb 2019 19:09:51 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mozna bylo, ale zobacz gdzie robil - zaklad Filozofii.
    > No to trzeba bylo marksistowsko :-)

    Nie przypominam sobie obowiązku wybierania studiów, na których trzeba było
    marksistowsko.

    Studiowałem w latach 80. i na pierwszych latach miałem filozofię, ekonomię
    polityczną oraz nauki polityczne i nawet na tych na tych ostatnich
    prowadzący nie szmacili się dywagacjami o marskizmie-leninizmie.
    Mniej pojętni pewnie musieli rozbić karierę naukową na modłę Zybertowicza,
    co zresztą nie dziwi, kiedy teraz dzieli się swymi przemyśleniami o
    komunistach i ich agentach dogadujących się przy okrągłym Stole.

    > czy studentom ciagle nie wciskano jakiejs "ideologocznej
    > dialektyki" ?

    Mnie jakoś nie, a były to lata 1983-88.
    Może dlatego, że to był UJ, a nie WUML.

    > A po rozruchach, czy przed ?

    Media mętnego nurtu piszą, że po.
    Ale i przed rozruchami trudno było nie zauważyć, gdzie się żyje. Miałem
    wtedy 12 lat i byłem zorientowany, choć żadnych wyklętych w rodzinie nie
    odnotowano.

    > No wiesz, z jednej strony nawet wsrod nich zdarzali sie ludzie
    > przyzwoici.

    Oczywiście, że tak; choćby Święcicki, ale oni akurat od PiS trzymają się z
    daleka, podobnie jak znani działacze pierwszej Solidarności.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 78. Data: 2019-02-11 14:49:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.02.2019 o 11:23, n...@o...pl pisze:
    > Pieprzycie towarzysze bez sensu - wystarczy przyjść na rozprawę.

    wyroki to zwykle są ustawki, sądy nie uwzględniają wniosków dowodowych,
    traktują oskarżonych jak wielbłądy:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 79. Data: 2019-02-11 15:38:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Nie przypominam sobie obowiązku wybierania studiów, na których trzeba
    >było
    >marksistowsko.

    Bos za mlody - dawniej bylo na wszystkich kierunkach :-)

> [...]
    >polityczną oraz nauki polityczne i nawet na tych na tych ostatnich
    >prowadzący nie szmacili się dywagacjami o marskizmie-leninizmie.

    No ba - bo to juz byly lata 80-te.
    On studiowal w latach 70-tych.

> [...]
    >co zresztą nie dziwi, kiedy teraz dzieli się swymi przemyśleniami o
    >komunistach i ich agentach dogadujących się przy okrągłym Stole.

    A z drugiej strony, to ponoc filozofia wymaga najwiecej myslenia.

    Do tej pory w innych krajach doktor nauk ma tytul PhD - pamietasz od
    czego Ph ?

    >Mnie jakoś nie, a były to lata 1983-88.
    >Może dlatego, że to był UJ, a nie WUML.

    Raczej dlatego, ze to juz byl 1983.
    No i oczywiscie UJ tez wazny, bo WUML mogl nie zauwazyc zmian
    dialektycznych :-)

    >Media mętnego nurtu piszą, że po.

    A on sam pisze, ze nigdy nie wstapil ...
    Klamie ? Chyba mialoby to krotkie nogi, to moze faktycznie nie
    wstapil.

> [...]
    >Miałem
    >wtedy 12 lat i byłem zorientowany, choć żadnych wyklętych w rodzinie

    1976 ?
    Nie pamietam czy cokolwiek slyszalem ... zreszta co to obchodzi
    dziecko w podstawowce.

    J.

  • 80. Data: 2019-02-11 16:07:20
    Od: n...@o...pl

    w <5c617d6b$0$516$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > wyroki to zwykle są ustawki, sądy nie uwzględniają wniosków dowodowych,
    > traktują oskarżonych jak wielbłądy:)

    Jeżeli przychodzi ktoś taki jak ty, to nie dziwię się.
    Nieogarnięty, a potem ma pretensje o wszystko.