  • 21. Data: 2019-02-07 22:40:49
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-02-19 o 15:18, A. Filip pisze:

    O ile samo nagranie faktycznie jest jakimś tam dowodem, przynajmniej
    poszlaką, to ta faktura już świadczy o indolencji dziennikarzy.
    Pomijając ju fakt, że nie wiadomo, czy jest to rzeczywisty dokument - bo
    spreparowanie go jest proste - tow obrocie gospodarczym występuje cała
    masa faktur, które nie są uznane później przez drugą stronę. Czasem
    strony się porozumiewają, a czasem dopiero sąd ustala, kto ma rację.
    Brak pisemnej umowy przy tak wysokiej kwocie również wzbudza moje
    zdziwienie.

    Zastanawiam się, na ile cała sytuacja może być po prostą próbą
    wymuszenia zapłaty pieniędzy pod "batem" opublikowania.

  • 22. Data: 2019-02-07 23:03:11
    Od: Kviat

    > Brak pisemnej umowy przy tak wysokiej kwocie również wzbudza moje
    > zdziwienie.

    Umowa ustna jest tak samo ważna jak pisemna, tyle że trudniejsza do
    udowodnienia.
    To po pierwsze.

    Po drugie, skoro ktoś dostał pełnomocnictwo do wykonania jakichś tam
    czynności, to dość poważna przesłanka do tego, że umowa była.
    Pełnomocnictwo dali dla jaj?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2019-02-07 23:08:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-02-19 o 23:03, Kviat pisze:

    > Umowa ustna jest tak samo ważna jak pisemna, tyle że trudniejsza do
    > udowodnienia.
    > To po pierwsze.

    No kodeks cywilny ma trochę inne stanowisko w tej sprawie.

    > Po drugie, skoro ktoś dostał pełnomocnictwo do wykonania jakichś tam
    > czynności, to dość poważna przesłanka do tego, że umowa była.
    > Pełnomocnictwo dali dla jaj?

    Ale ostatecznie do zawarcia umowy mogło nie dojść. Natomiast samo
    upoważnienie sugeruje, że doszło do zawarcia umowy zlecenia.

  • 24. Data: 2019-02-07 23:37:55
    Od: Kviat

    > No kodeks cywilny ma trochę inne stanowisko w tej sprawie.

    Nie, nie ma.

    > Ale ostatecznie do zawarcia umowy mogło nie dojść.

    Czyli pełnomocnictwo do wykonania zleconych czynności dali, bo nie było
    umowy.
    Tak dla jaj dali...

    > Natomiast samo
    > upoważnienie sugeruje, że doszło do zawarcia umowy zlecenia.

    Serio?
    I nie sugeruje, że do zawarcia umowy mogło nie dojść?

    Zdanie wyżej piszesz, że do zawarcia umowy mogło nie dość. Zdanie
    później piszesz, że upoważnienie sugeruje, że doszło do zawarcia umowy.

    Ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2019-02-08 08:39:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 22:33, Kviat pisze:

    > Ja znalazłem, to i ty dasz radę. Rząd jeszcze nie zdążył zablokować
    > informacji innych niż TVpis.

    zabawny ten lewacki kwiatek, wie, ale nie powie, zupełnie jak dyrektor
    więzienia w Va Bank:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 26. Data: 2019-02-08 08:42:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 23:37, Kviat pisze:

    > Nie, nie ma.

    lewacki kwiatek znowu wie, ale nie powie, czyli znowu dyrektor więzienia
    z Va Bank:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 27. Data: 2019-02-08 08:42:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-08 o 08:39, u2 pisze:
    > zabawny ten lewacki kwiatek, wie, ale nie powie, zupełnie jak dyrektor
    > więzienia w Va Bank:)))))))

    W Kilerze.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2019-02-08 08:44:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 08:42, Liwiusz pisze:

    > W Kilerze.

    w Va Bank:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 29. Data: 2019-02-08 10:45:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-02-08 o 08:42, u2 pisze:

    > lewacki kwiatek znowu wie, ale nie powie, czyli znowu dyrektor
    > więzienia z Va Bank:))))))

    O co chodzi z tymi dyrektorami? :-)

    Ja widzę, że tu u2 pierwszy twierdzi, że KC ma inne stanowisko,
    ale nie widzę paragarafów, tylko dyrektora z...

  • 30. Data: 2019-02-08 10:59:08
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza udowodniła piractwo komputerowe spółki Nuneaton?

    Ale [firma] księgowa może mieć.

    -----