  • 11. Data: 2019-02-07 20:37:47
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-07 o 18:23, A. Filip pisze:
> [...]
    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Sądzę że przy fakturze na taką kwotę (1,5 mln) raczej by przesadzono z
    > nadmiarowymi podpisami [A]. Mylę się?

    Faktura nieistotna, zadbano by o pisemną umowę i udowodnienie faktu jej
    wykonania.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2019-02-07 20:38:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-07 o 19:41, Kviat pisze:
    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Jakbyś poszukał informacji nie tylko w TVpis, to dowiedziałbyś się, że
    > było pełnomocnictwo i umowa.

    Komentuję tylko to, co podaje GW jako jakiś superdowód, a w
    rzeczywistości to śmiech na sali. Jak są jakieś inne dowody, to niech
    sobie strony idą do sądu, a nie robią kipisz w pseudomediach.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2019-02-07 20:40:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Nie bardzo, bo z tego co czytam, GW wrzuciła tę fakturę ze względu na
    > komentarz Morawieckiego, że nie było żadnej faktury, to jak Srebrna
    > miała płacić. Kwestia ważności/zakresu ewentualnej umowy ZCP nie była w
    > ogóle w art. poruszana.

    Srebrna nie chciała faktury od Austriaka, ale przede wszystkim
    udokumentowania poniesionych kosztów przez niego. Taki świstek papieru z
    wystawioną przez niego fakturą żadnych kosztów nie udowadnia. Nie dziwię
    się, że tego podejrzanego typa spuszczono do sądu, tam będzie musiał
    rzeczwiście wykazać swoje urojone roszczenia. Na razie, zamiast to
    zrobić, uprawia medialną nagonkę za pomocą średniej jakości adwokata.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2019-02-07 20:46:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Jakbyś poszukał informacji nie tylko w TVpis, to dowiedziałbyś się, że
    > było pełnomocnictwo i umowa.

    Rzucisz link czy bawisz się znaną grę przedszkolaków "Wiem ale nie
    powiem"? Bo "jakaś umowa kogoś z kimś" ni złamanego wuja nie musi
    znaczyć że ta umowa zobowiązywała tą spółkę albo że ty zapamiętałeś
    zgodnie z prawdą "GW wersje".

    P.S. Dawno się przekonałem że na usenecie (politycznym) pełne
    przekonanie przeciwnika to niezwykła rzadkość. Realistyczny cel to
    skracanie listy rozbieżności.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2019-02-07 20:53:10
    Od: " n" <...@...e>

    Mądre słowa, zupełnie jak wielkoprzemysłowa rewolucja robotnicza Solidarności w roku
    1980 służyła zlikwidowaniu kasty robotników wielkoprzemysłowych.

    -----
    > Ideologia marksistowska, organizująca klasę robotniczą do walki z ustrojem
    kapitalistycznym, służyła zatem udoskonaleniu i zracjonalizowaniu kapitalistycznego
    sposobu produkcji.

  • 16. Data: 2019-02-07 21:10:19
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza udowodniła piractwo komputerowe spółki Nuneaton?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czy Gazecie Wyborczej udało się oskarżyć spółkę Nuneaton o piractwo
    komputerowe?

    https://twitter.com/PAPinformacje/status/10935196751
    64688385

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2019-02-07 21:12:54
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę bo faktura nie dotarła?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://dorzeczy.pl/92760/Prezes-spolki-Srebrna-Fakt
    ura-nie-zostala-nam-doreczona.html

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2019-02-07 22:29:49
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-07 o 20:38, Liwiusz pisze:
    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Komentuję tylko to, co podaje GW jako jakiś superdowód,

    Mój post nie był do ciebie, lecz do A.Filipa.
    Tym razem to co napisałeś było sensowne, ale A.Filip tego nie zrozumiał.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2019-02-07 22:33:10
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-07 o 20:46, A. Filip pisze:
    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Rzucisz link czy bawisz się

    Ja znalazłem, to i ty dasz radę. Rząd jeszcze nie zdążył zablokować
    informacji innych niż TVpis.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2019-02-07 22:37:46
    Od: Kviat

> [...]
    >
    > Nie bardzo, bo z tego co czytam, GW wrzuciła tę fakturę ze względu na
    > komentarz Morawieckiego, że nie było żadnej faktury,

    Bo Morawiecki i jego ferajna liczy na to (nie bezpodstawnie), że w
    powszechnej świadomości funkcjonuje mit, że brak faktury=nic się nie stało.
    A tak nie jest.
    Więc pokazanie faktury jest odpowiedzią.

    Pozdrawiam
    Piotr