  • 101. Data: 2019-02-15 19:04:15
    Temat: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 11:54:20 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Ale on może tak.
    > Tak, wiem, próżne nadzieje.

    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 102. Data: 2019-02-15 19:21:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 18:40, J.F. pisze:

    > Wiec moze byc z siebie dumny

    nie no, normalny gostek, tylko mówi i pisze niewygodne rzeczy dla
    ubeckiej nomeklatury:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 103. Data: 2019-02-15 23:28:37
    Od: n...@o...pl

    w <5c66f36d$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    odpytała-prof-zybertowicza-z-jego-doktoratu-o-marksi
    e/vi-BBTyjQT

    > ale ale Zybertowicz nie był członkiem PZPR, czy SD/ZSL, siedział w
    > więzieniu kilka miesięcy w czasie PRL i nikogo nie wsypał, nie poszedł
    > na współpracę z SB:)

    No tak, w przeciwieństwie do obecnej władzy to w zasadzie może czuć się
    bohaterem ;)

  • 104. Data: 2019-02-15 23:29:10
    Od: n...@o...pl

    w <5c670328$0$486$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > nie no, normalny gostek, tylko mówi i pisze niewygodne rzeczy dla
    > ubeckiej nomeklatury:)

    Wydaje mi się, że on jednak Pis popiera...

  • 105. Data: 2019-02-16 06:32:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 23:29, n...@o...pl pisze:

    > Wydaje mi się, że on jednak Pis popiera...

    te głupek, nawet weryfikował WSI:))))))))

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Zybertowicz

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 106. Data: 2019-02-16 11:43:57
    Od: n...@o...pl

    w <5c67a058$0$523$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u...@o...pl> napisał(-a):

    > te głupek, nawet weryfikował WSI:))))))))
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Zybertowicz

    Skutki widać, gdy komuch weryfikuje komuchów...

  • 107. Data: 2019-02-16 14:05:22
    Od: ń <k...@t...sie>

    Pamiętam, że w 1976 zły rząd chciał podnieść cenę na dobry [m.in. do pędzenia bimbru]
    cukier.
    W zamian za co dobrzy wg Wolnej Europy robotnicy Ursusa przyspawali zły pociąg z
    Paryża do socjalistycznych torów.
    Ciekawe, czy za swoje spawali i poza godzinami pracy...
    I to, że chłop rano kupował w piekarni dwadzieścia bochnów [dotowanego] chleba, żeby
    świnie i kury karmić.
    Na studiach wszystkie chłopskie dzieci miały stypendia (socjalne), nawet te którym
    tatuś kupił mieszkanko blisko uczelni - no bo
    skoro naczelnik gminy za flaszkę wszystko mógł zaświadczyć...
    Tak wyglądał socjalizm "każdemu według zasług" w drodze do komunizmu "każdemu wg
    potrzeb".

    -----

  • 108. Data: 2019-02-16 14:07:19
    Od: ń <k...@t...sie>

    Trzeba umieć pisać długaśne teksty, nawet o niczym.

    -----
    > Żeby studiować marksizm-leninizm i pisać długaśne teksty o niczym, nie trzeba nic
    wiedzieć, ani potrafić myśleć;

  • 109. Data: 2019-02-16 14:24:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.02.2019 o 11:43, n...@o...pl pisze:

    > Skutki widać, gdy komuch weryfikuje komuchów

    te głupek, Zybertowicz nigdy nie był w PZPR i UB jak twój stary:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 110. Data: 2019-02-16 14:27:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.02.2019 o 14:05, ń pisze:
> [...]
    > gminy za flaszkę wszystko mógł zaświadczyć...
    > Tak wyglądał socjalizm "każdemu według zasług" w drodze do komunizmu

    zazdrościsz:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"