  • 81. Data: 2019-02-15 12:07:57
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 12:02, Olin pisze:

    > Wyjątkowo się zgodzę z przekazem dnia.
    > Jeśli ktoś zadaje się z Al Kaczone, to nie można mieć o nim dobrego zdania.

    Wyborcza na pewno nie ma. Co prawda wielu uczciwych ludzi jest przez nią
    nielubianych, co pozwala wyciągnąć wniosek, że niemanie dobrego zdania o
    kimś przez GW świadczy bardziej o jego uczciwości, niż nieuczciwości :)

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2019-02-15 12:51:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Feb 2019 12:07:57 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > wielu uczciwych ludzi jest przez nią
    > nielubianych,

    Ja akurat nie nazywam "uczciwymi" ludzi, którzy nie płacą za zamówioną
    robotę i popierają taką postawę życiową, ale rozumiem, że w środowiskach
    gangsterskich obowiązuje specyficzny kodeks honorowy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 83. Data: 2019-02-15 13:03:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 12:51, Olin pisze:

    > Ja akurat nie nazywam "uczciwymi" ludzi, którzy nie płacą za zamówioną
    > robotę i popierają taką postawę życiową, ale rozumiem, że w środowiskach
    > gangsterskich obowiązuje specyficzny kodeks honorowy.

    I dobrze, że tak nie nazywasz, ale jaki to ma związek ze sprawą
    Austriaka? Ani nie wiadomo, czy to była zamówiona robota, ani nie
    wynika, aby Kaczyński nie chciał płacić, żądał jednak przejrzystych
    rozliczeń.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2019-02-15 13:03:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ja akurat nie nazywam "uczciwymi" ludzi, którzy nie płacą za zamówioną
    > robotę i popierają taką postawę życiową, ale rozumiem, że w środowiskach
    > gangsterskich obowiązuje specyficzny kodeks honorowy.

    A możesz doprecyzować? Czy _według CIEBIE_ "środowisko gangsterskie" to
    Jarosław Kaczyński? [ Chce się chłop powiesić? Nie żałuj mu sznura.]

    --
    A. Filip

  • 85. Data: 2019-02-15 13:09:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Feb 2019 13:03:00 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > nie
    > wynika, aby Kaczyński nie chciał płacić, żądał jednak przejrzystych
    > rozliczeń.

    Chciał płacić, ale kazał krewnemu spadać do sądu, bo normalnie, to on nie
    może. Tak zapewne nakazuje mu żoliborski honor.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 86. Data: 2019-02-15 13:10:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 15 Feb 2019 13:03:25 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > A możesz doprecyzować? Czy _według CIEBIE_ "środowisko gangsterskie" to
    > Jarosław Kaczyński? [ Chce się chłop powiesić? Nie żałuj mu sznura.]

    Zapytaj Duda-pomocy; oni rozwikłują nie takie problemy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 87. Data: 2019-02-15 13:14:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 13:09, Olin pisze:

    > Chciał płacić, ale kazał krewnemu spadać do sądu, bo normalnie, to on nie
    > może. Tak zapewne nakazuje mu żoliborski honor.

    Normalnie pewnie by mógł, ale Austriak miał problem z wyliczeniem
    roszczenia.

    --
    Liwiusz

  • 88. Data: 2019-02-15 13:38:58
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-15 o 10:16, Liwiusz pisze:

    > Na tym właśnie polega umowa pomiędzy członkami rodziny niezawarta w
    > formie pisemnej, że strony godzą się na to, że nie zostanie ona
    > dochowana w takiej formie, w jakiej się to którejś ze stron na początku
    > wydawało.

    Co za bzdura.

    [ciach jakieś bez związku pierdy o żonie]

    > Tutaj zachowanie Austriaka to wyjątkowe buractwo,

    Najwyraźniej ci się pogorszyło.
    Buractwem jest niedotrzymanie umowy.

    > już nie wspominając o tym, że świadczy
    > o wyjątkowym braku jego profesjonalności

    O czym ty bredzisz?
    Austriak ma wszystko na papierze. Ma też nagrane.

    Chyba zgubiłeś wątek.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 89. Data: 2019-02-15 13:40:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-15 o 13:38, Kviat pisze:

    > O czym ty bredzisz?
    > Austriak ma wszystko na papierze. Ma też nagrane.

    Austriak już dawno powinien siedzieć za fałszowanie faktur i niepłacenie
    VATu. A ten twój papier to jest tyle wart, ile słowo GW, czyli nic.

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2019-02-15 13:50:08
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-15 o 13:40, Liwiusz pisze:

    > Austriak już dawno powinien siedzieć za fałszowanie faktur

    Czym innym jest wystawienie pustej faktury ("sprzedam koszty"), a czym
    innym jest wystawienie faktury za rzeczywiście wykonane usługi.

    Ja rozumiem, że wam jest na rękę mieszanie tych pojęć, bo przeciętny lud
    pisowski nie ogarnia różnicy, ale chyba zapomniałeś, że nie dyskutujesz
    z wyznawcą.

    > i niepłacenie
    > VATu.

    A co ma piernik do wiatraka?
    Po pierwsze, niezapłacenie vatu nie powoduje, że faktura jest fałszywa.
    Po drugie, niezapłacenie vatu nie powoduje, że należność za fakturę znika.

    > A ten twój papier to jest tyle wart

    Jaki mój papier? O czym ty piszesz?

    >, ile słowo GW, czyli nic.

    Umknęło ci, że dokumenty są w prokuraturze?
    Umknęło ci, że nagrania nie były robione przez GW?

    Pozdrawiam
    Piotr