  • 121. Data: 2019-02-18 15:38:23
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: n...@o...pl

    w <q4ee9c$jlm$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(-a):

    > Wystarczy, jeśli wskażesz, który zakaz przez posła został złamany. Nie
    > widzę takiego.

    firmanctwo, prowadzenie DG, nieujawnienie pełnomocnictwa -- zamiennie lub
    łącznie.
    Ewentualne oszustwo pomijam.

  • 122. Data: 2019-02-18 15:39:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 15:33, Olin pisze:

    > Zleca robotę, za którą nie płaci.
    > Przekazał łapówkę dla księdza z rady fundacji.

    Śledzę ten serial od początku i dowodów na powyższe nie widzę.

    --
    Liwiusz

  • 123. Data: 2019-02-18 15:39:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 15:35, Olin pisze:

    > Dostarczył cały komplet dokumentów.
    > Drugi poszedł do prokuratury.

    Zatem czekamy na postanowienie prokuratury, na szczęście nie trzeba
    kupować Wyborczej, bo i tak się nic z niej nie dowiemy.

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2019-02-18 15:40:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 15:36, Olin pisze:

    > ZTCP Liwiusz głosuje na tę partię, co w nazwie chwali się swym IQ=15.

    Z pamięcią też u ciebie kiepsko :)

    --
    Liwiusz

  • 125. Data: 2019-02-18 15:45:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 15:38, n...@o...pl pisze:
    > w <q4ee9c$jlm$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > firmanctwo,

    To zakaz generalny, a nie wynikający z bycia posłem. Ponadto nieudowodniony.

    > prowadzenie DG,

    Nie prowadzi.

    > nieujawnienie pełnomocnictwa

    Jakiego?
    Jest obowiązek ujawniania?

    --
    Liwiusz

  • 126. Data: 2019-02-18 15:57:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 15:39:03 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Śledzę ten serial od początku i dowodów na powyższe nie widzę.

    Chcesz, żeby były publikowane w juznecie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 127. Data: 2019-02-18 16:01:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 15:57, Olin pisze:

    > Chcesz, żeby były publikowane w juznecie?

    Co?

    --
    Liwiusz

  • 128. Data: 2019-02-18 16:03:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Chcesz, żeby były publikowane w juznecie?

    Od paru linków www usenet padnie?

    Większości ludzi nie chce się czytać naprawdę pełnej wersji ale jak jej
    nie ma dla tej małej mniejszości co się zaprze i uprze to wiarygodność
    leci na łeb naszyję IMHO. Liwiusz może być takim "upartym".

    --
    A. Filip

  • 129. Data: 2019-02-18 16:12:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 16:03, A. Filip pisze:

> [...]
    > nie ma dla tej małej mniejszości co się zaprze i uprze to wiarygodność
    > leci na łeb naszyję IMHO. Liwiusz może być takim "upartym".

    Oprócz linków wypadałoby konkretnie napisać, co się komu zarzuca, i na
    jakiej podstawie. Bo na razie jest tak, że szczujnia z Wyborczej rzuca
    jakąś "bombą" typu "mamy fakturę", a jak się okazuje, że z tego nic nie
    wynika, to pomniejsze michnikowskie szczekaczki ujadają, że dowody są
    gdzieś indziej, albo w prokuraturze, i żeby sobie poszukać. Następnego
    dnia jest kolejna "bomba", a jak się okazuje kapiszonem, to się wraca
    znów do "szukaj gdzieś indziej", albo wręcz rżnie głupa "może i to nie
    jest bomba, ale jest przecież faktura" i tak w koło macieju z głupim.

    --
    Liwiusz

  • 130. Data: 2019-02-18 16:14:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-02-18, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Z podstaw księgowości.

    A skąd wiesz, czy koszt nie został poniesiony wobec podmiotu zagranicznego
    w ramach UE? Wtedy VAT do zapłaty jak najbardziej jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com