  • 111. Data: 2019-02-18 13:57:04
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 13:45, Kviat pisze:

    > Bzdura. Więc i wnioski z doopy.
    >
    > Z podstaw księgowości, gdybyś je znał, to mógłbyś się dowiedzieć, że to
    > nie jest prawda.
    > Tu masz ładnie wytłumaczone, że vat nie zawsze "się kompensuje". Może,
    > ale nie musi:
    > http://www.biznes-firma.pl/czym-jest-refaktura/14353
    > Masz tam podany przykład, kiedy się nie kompensuje.
    > Dla ułatwienia powiem ci, że takich przypadków może być więcej.

    > Masz jeszcze jakieś inne spekulacje?

    Mam różne, jak to zwykle bywa w przypadkach, kiedy ktoś nie daje pełnych
    informacji.

    > O widzisz. Zaczynasz rozumieć, że transakcja był podejrzana.
    > Jeszcze chwila i dotrze do ciebie, że w tej podejrzanej transakcji
    > uczestniczył nie tylko Austriak.

    Tak, tak. Logika jak "Paweł Adamowicz brał udział w zabójstwie
    prezydenta" :))

    > Mają.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Pose%C5%82#Zakazy

    Nic mi nie wiadomo, aby spółka Srebrna łapała się pod którykolwiek z
    wymienionych zakazów.

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2019-02-18 14:37:16
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 13:57, Liwiusz pisze:

    > Tak, tak. Logika jak "Paweł Adamowicz brał udział w zabójstwie
    > prezydenta" :))

    Nie, nie. Najwyraźniej nie rozumiesz słowa logika.

    > Nic mi nie wiadomo, aby spółka Srebrna łapała się pod którykolwiek z
    > wymienionych zakazów.

    Może dlatego, że nie rozmawiamy o zakazie dla spółek i link nie dotyczył
    spółek.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 113. Data: 2019-02-18 14:44:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 14:37, Kviat pisze:

    > Nie, nie. Najwyraźniej nie rozumiesz słowa logika.

    Tak, tak. Kaczyński tak ma udział w "podejrzaności" tej transakcji jak
    Adamowicz we własnym zabójstwie.

    > Może dlatego, że nie rozmawiamy o zakazie dla spółek i link nie dotyczył
    > spółek.

    Wystarczyło wskazać, o który zakaz ci chodzi, to by się wyjaśniło, gdzie
    się mylisz, przecież nie będziemy zajmować tu się rozbiorem każdego z
    nich, bo czegoś nie zrozumiałeś.

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2019-02-18 15:03:43
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 14:44, Liwiusz pisze:

    > Tak, tak. Kaczyński tak ma udział w "podejrzaności" tej transakcji jak
    > Adamowicz we własnym zabójstwie.

    Bredzisz.
    Już sam fakt, że w twoim umyśle zrodziło się takie "porównanie" świadczy
    o tym, że twoje IQ jest poziomie niezbyt grubej podłogowej płytki
    łazienkowej. O braku jakiejkolwiek empatii z litości nie wspomnę.

    > Wystarczyło wskazać, o który zakaz ci chodzi, to by się wyjaśniło,

    Oczywiście... Bo my tu o zbieraniu truskawek rozmawiamy, a link do
    zakazów dotyczących posłów dałem dlatego, bo miałem na myśli spółki, a
    nie działalność posłów.

    Cieszę się, że pomogłem ci rozwikłać tę zagadkę i teraz załapałeś do
    czego prowadził ten link.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 115. Data: 2019-02-18 15:08:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 15:03, Kviat pisze:

> [...]
    > o tym, że twoje IQ jest poziomie niezbyt grubej podłogowej płytki
    > łazienkowej. O braku jakiejkolwiek empatii z litości nie wspomnę.

    Nie ma lepszego komplementu dla dobrze dobranej analogii jak
    niemerytoryczna odpowiedź adwersarza. Dziękuję.

    > Oczywiście... Bo my tu o zbieraniu truskawek rozmawiamy, a link do
    > zakazów dotyczących posłów dałem dlatego, bo miałem na myśli spółki, a
    > nie działalność posłów.

    Wystarczy, jeśli wskażesz, który zakaz przez posła został złamany. Nie
    widzę takiego.

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2019-02-18 15:27:24
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-18 o 15:08, Liwiusz pisze:

    > Nie ma lepszego komplementu dla dobrze dobranej analogii jak
    > niemerytoryczna odpowiedź adwersarza. Dziękuję.

    A czego nie zrozumiałeś ze stwierdzenia, że to nie była dobrze dobrana
    analogia?
    Już bardziej merytorycznie się nie da.

    > Wystarczy, jeśli wskażesz, który zakaz przez posła został złamany. Nie
    > widzę takiego.

    Wy wyznawcy w ogóle ostatnio macie problemy z oczami. Łamania
    Konstytucji nie widzicie, faszystów na ulicach nie widzicie, nie
    widzicie ministra środowiska, który wierzy w chemtrailse,
    komunistycznego prokuratora w partii rządzącej, który nie widzi nic
    złego w ciumkaniu dzieci przez pedofila. To i oczywistym jest, że
    złamanych zakazów też nie widzicie.

    Jak się ma problemy z oczami, to się idzie do lekarza, a nie wypisuje
    bzdury na grupie o prawie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 117. Data: 2019-02-18 15:30:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 15:27, Kviat pisze:

    > A czego nie zrozumiałeś ze stwierdzenia, że to nie była dobrze dobrana
    > analogia?
    > Już bardziej merytorycznie się nie da.

    Zacząć by wypadało od przedstawienia umowy, którą zawarto. Umowy, a nie
    fragmentarycznych nagrań i niewiarygodnych faktur. Na tej podstawie
    można by się dalej rozwodzić, czy umowa jest podejrzana, i czy Kaczyński
    ma coś z nią wspólnego. Na razie 'podejrzanym' (w sensie mało
    wiarygodnym) jest Austriak.

    > Wy wyznawcy w ogóle ostatnio macie problemy z oczami. Łamania
    [ciach]

    I argumentów nadal brak...

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2019-02-18 15:33:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 12:51:08 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Z czego?

    Zleca robotę, za którą nie płaci.
    Przekazał łapówkę dla księdza z rady fundacji.

    To tak na początek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 119. Data: 2019-02-18 15:35:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 07:54:28 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ponieważ 1) nie dostarczył nawet tej faktury do Srebrnej 2) Nie pokazał
    > faktur kosztowych składających się na tę refakturę.

    Dostarczył cały komplet dokumentów.
    Drugi poszedł do prokuratury.

  • 120. Data: 2019-02-18 15:36:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 15:03:43 +0100, Kviat napisał(a):

    > Już sam fakt, że w twoim umyśle zrodziło się takie "porównanie" świadczy
    > o tym, że twoje IQ jest poziomie niezbyt grubej podłogowej płytki
    > łazienkowej.

    ZTCP Liwiusz głosuje na tę partię, co w nazwie chwali się swym IQ=15.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl