  • 1. Data: 2006-06-12 19:00:47
    Temat: Czas oczekiwania na odpis sktóconego aktu urodzenia
    Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie>

    Witam,
    czy prawnie określony jest czas na wydanie przez USC skróconego aktu
    urodzenia, niezbednego do zawarcia zwiążku małżeńskiego? Koleżanka dziś w
    USC usłyszała, że musi czekać.... 3 tygodnie, a na zaświadczenie o braku
    okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa kolejne 2 tygodnie. Ja
    załawiałem te formalności kilka lat temu, ale z tego co pamiętam, dostałem
    akt "od ręki"? Dziewczyna trochę spanikowała, bo 22 lipca ma brać ślub.
    Jeżeli jest to określone jakąś ustawą, proszę tylko o jej nazwę, dalej już
    sobie poradzę.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    DJ