  • 1. Data: 2006-06-12 16:56:24
    Temat: Polisa Posagowa - prosze ocencie stronke.
    Od: "Presses" <p...@u...pro.onet.pl>

    Witam.
    Robie stronke o polisach posagowych i mam prosbe do tych ktorzy juz sa po
    procesach z PZU czy mogli byscie sprawdzic poprawnosc obliczen wykonywanych
    przez kalkulator na tej stornie ?
    Oblicza on ktote jaka powinno wyplacic PZU na podstawie wspolczynnika
    sredniej pensji w czasie zawierania polisy a w czasie jej zakonczenia.
    Dla moich danych wyszlo to samo co zasadzil sad. Ale chcialem sie upewnicz
    czy to jest tylko przypadek czy tez dziala prawidlowo.
    Dzieki z gory wszystkim.
    oto link
    http://www.polisaposagowa.presses.pl/kalkulator.html

    i link do glowej stronki
    http://www.polisaposagowa.presses.pl

    Tam zawarlem informacje co i jak zrobic - po kolei co ja robilem zaczynajac
    odwolywac sie od decyzji PZU w sprawie polisy posagowej az po koniec
    procesu.

    P.s. tak jak pisalem na poczatku kalkulator jest w wersji testowej

    Z gory dzieki za wszelkie uwagi i propozycjie.

    Jarek Wojciechowski - presses

  • 2. Data: 2006-06-12 17:03:57
    Temat: Re: Polisa Posagowa - prosze ocencie stronke.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Presses napisał(a):

    > Z gory dzieki za wszelkie uwagi i propozycjie.

    Trochę późno. Pewnie ponad 90% spraw się już odbyło.
    Kalkulator cały czas twierdzi że wpis wydaje mu sie niepoprawny, a pisze
    z kropką ;)
    Za drugim podejściem liczy :)

    Tylko że kalkulator nie uwzględnia chyba sytuacji gdy suma ubezpieczenia
    wzrasta o ileś procent rocznie ?!

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam