  • 1. Data: 2002-05-17 08:28:57
    Temat: Cyfra+ raz jeszcze !!!
    Od: "Remigiusz Weska" <r...@s...com.pl>

    Zaczęli do mnie pisać ludzie którzy zostali załadowani w ten sam sposób co
    ja.
    Czyli:
    Kupujemy Cyfrę+ płacimy abonament aż do momentu gdy Cyfra+ stwierdza że nie
    płaciliśmy, zaczynają się schody, Cyfra rozwiązuje umowę i po pół roku
    przysyła kary. (Przez 6 miesięcy nic nie przysyłali).

    Nie przesyła żadnych zawiadomień a jeśli cos przychodzi to i tak listem
    zwykłym a nie poleconym.

    Podejrzewam że nie jest to zgodne z prawem ale jest niestety zgodne z
    regulaminem Cyfry od którego nie ma sposobu sie odwołać. z powodu
    następującego schematu: Cyfra+ wysyła listem zwykłym zawiadomienie i brak
    odpowiedzi traktuje jako zgodę ? (Ostatnio powołali sie na jakies paragrafy
    że nie muszą wysyłać listów poleconych i twierdzą że wystąpią o sądowy nakaz
    płatności, bez sądu ??)

    Może ktoś wygrał podobną sprawę w sądzie ? albo ktoś miał podobną sytuację
    (na razie mam info od kilku osób), proszę o info, jeżeli takich osób będzie
    więcej to może jakoś da sie zainteresować tym prasę.

    Remek

    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586

  • 2. Data: 2002-05-29 08:47:47
    Temat: Re: Cyfra+ raz jeszcze !!!
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 May 2002 10:28:57 +0200, "Remigiusz Weska"
    <r...@s...com.pl> wrote:

    >Kupujemy Cyfrę+ płacimy abonament aż do momentu gdy Cyfra+ stwierdza że nie
    >płaciliśmy, zaczynają się schody, Cyfra rozwiązuje umowę i po pół roku
    >przysyła kary. (Przez 6 miesięcy nic nie przysyłali).

    Wejdź na stronę http://www.mp3.gda.pl/DzwonieDoPaniPana/

    Na samym dole jest dział poświęcony Cyfrze Plus. Polecam.

    Berberek

  • 3. Data: 2002-05-29 10:54:55
    Od: <m...@p...com>

> [...]
    > (na razie mam info od kilku osób), proszę o info, jeżeli takich osób będzie
    > więcej to może jakoś da sie zainteresować tym prasę.

    Generalnie - jezeli, jak na wstępie płaciłeś wszystkie rachunki, a nagle
    zostałęś odcięty, bo jakoby nie płaciłeś - to o ile masz dowody wpłat nie
    obawiaj się, sprawę w sądzie wygrasz. Sąd oczywiście wyda nakaz zapłaty w
    postępowaniu upominawczym , ale w terminie 2 tygodni od jedi doręczenia ci
    możesz złożyć do sądu zarzuty (czyli powołasz posiadane dowody). sprawę
    wygrasz ,jak w Banku. Borzej, jeżeli nie masz dowodów wpłat.... A fatk
    pozostaje faktem, że Cyfra + ma bałagan w papierach okropny, można odnioeść
    wrażenie, że jest to działanie celowe

    pzdr

    marek