  • 1. Data: 2002-05-17 08:00:20
    Temat: zmiany w Sp. z o.o.
    Od: "Maciek" <m...@4...pl>

    Witam

    W jaki sposób zmienić za jednym razem
    następujące rzeczy w sp. z o.o.

    1. Zmiana siedziby spółki
    (w obrębie tego samego miasta)

    2. Nowy wspólnik (podwyższenie kapitału)

    Pytam ponieważ ZAWSZE jest z tym jakiś
    problem (głównie w KRS).

    - Jaka ma być kolejność?
    - Jakie uchwały należy podjąć i kto - zarząd czy NWZW?

    Z góry dziękuję za pomoc
    pozdr
    Maciek

  • 2. Data: 2002-05-17 12:09:09
    Temat: Re: zmiany w Sp. z o.o.
    Od: "Wojciech Marczak" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Maciek <m...@4...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > W jaki sposób zmienić za jednym razem
    > następujące rzeczy w sp. z o.o.
    >
    > 1. Zmiana siedziby spółki
    > (w obrębie tego samego miasta)
    >
    > 2. Nowy wspólnik (podwyższenie kapitału)
    >
    > Pytam ponieważ ZAWSZE jest z tym jakiś
    > problem (głównie w KRS).
    >
    > - Jaka ma być kolejność?
    > - Jakie uchwały należy podjąć i kto - zarząd czy NWZW?
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc
    > pozdr
    > Maciek
    >

    > Wsztystko mozna zrobić na jednym Nazdwyczajnym Zgromadzeniu Ws. - dltego ze
    w KRS musoisz miec na wszystko uchwały. Trzeba dokładnie przeczytać i umowe
    spólki co do podniesienia kapitału zakładowego - jak juz wszytsko bedziesz
    miał wypełnij formularze i z;loóz wszystko za jednym razem do KRS . Aha
    wydaje mi się ze uchwała podnoszaca kapital zakładowy powinna byz sporzadzona
    w formie aktu notarialnego no i tu mozes zmiec lub nie kłopot

    pozdrawiam
    wojciech