  • 121. Data: 2005-06-22 09:21:48
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    flower napisał(a):

    > Więc napij się kawy i przetrzyj oczy. Jak masz takie dobre rady dla innych,
    > to sam się do nich zastosuj, nie bądź teoretykiem.

    Dziękuję za troskę :)
    Kawę już piłam, ślepka przetarłam przed kawką, inne poranne potrzeby
    również załatwiłam :)

  • 122. Data: 2005-06-22 09:22:12
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Les P" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może nie są obiektywni, ale mają większe poczucie humoru.
    > A ty, a propos, na czym siedzisz?

    Na tym samym. Różnimy się tym, że ja nie próbuję komuś nie wiedząc
    praktycznie nic o sytuacji tłumaczyć, jak wyglądały fakty, bo matki NIGDY
    (na grupie o prawie kwantyfikatory jak mniemam mają jakieś znaczenie?) nie
    są obiektywne.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 123. Data: 2005-06-22 09:22:56
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Piotr Wojcicki napisał(a):

    > Tak pisze powaznie, ze jesli ktos idzie z psem, to nie nalezy pozwalac
    > dziecku podchodzic do psa.
    > Tak samo nalezy zabraniac glaskania bezpanskow psow i kotow.

    Ale to to chyba zdrowy rozsądek podpowiada?

  • 124. Data: 2005-06-22 09:23:50
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Les P napisał(a):

    > Może nie są obiektywni, ale mają większe poczucie humoru.
    > A ty, a propos, na czym siedzisz?

    Znasz dowcip o leniach? On właśnie usiadł na tym, co trzeci leń i
    dlatego ma humor zwarzony ;)

  • 125. Data: 2005-06-22 09:23:55
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: flower [Wed, 22 Jun 2005 10:32:52 +0200]:

    > A skąd się biorą psy wyrzucane z samochodów albo wypuszczane
    > w lasach, lub przywiązywane do drzew?

    Z glupoty, flower, z glupoty. Ludzkiej, zeby sprecyzowac.

    Wiesz, ja jednak caly czas pozostane przy opinii, ze to nie
    psy powinno sie przesadnie ograniczac, tylko mozliwosc ich
    posiadania. Gdyby taki jeden z drugim plastik musial w celu
    "mania" psa przejsc badania psychiatryczne a potem za niego
    placic pare stow rocznie, to problem sam by sie rozwiazal.

    Zalozenie temu psu kaganca naprawde niczego nie rozwiazuje,
    przeklada tylko problem o pare zdarzen dalej.

    Kira

  • 126. Data: 2005-06-22 09:26:51
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: flower [Wed, 22 Jun 2005 11:05:44 +0200]:

    > To jest to samo prawo, zgodnie z ktorym Twoja znajoma dostala
    > mandat za upuszczony przez dziecko papierek w momencie, kiedy
    > niedaleko banda meneli robila tradycyjny syf.

    > Nie sklania Cie to do zastanowienia sie, czy to prawo aby
    > na pewno zawsze jest sensowne?

    Nie. Natomiast mówi to coś o tych, którzy to prawo reprezentowali. Takie
    udowadnianie na siłę, kto tu rządzi. Nie spotkałaś się z tym nigdy?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 127. Data: 2005-06-22 09:27:30
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Herbi [Wed, 22 Jun 2005 10:35:46 +0200]:

    > Czy to że pies spaceruje w kagańcu - świadczy o jego
    > 'cywilizacji' ??

    Nie. Skad Ci sie taka bzdura wziela?

    > Ło matko boska!!!
    > Kynolodzy by chyba dostali rozpuku po przeczytaniu Twojego
    > ostatniego zdania.

    Jak na razie nie dostaja, a kontakty z nimi miewam. Nie
    dostaja tez czkawki weterynarze, opiekuni w schroniskach
    i inni ludzie zajmujacy sie zwierzetami. Na razie to Ty
    jej dostajesz -- szklanke wody proponuje.

    > Z ludźmi jest tak samo prawda? Teoretycznie powinni być wszyscy
    > inteligentni, uczciwi itp.

    I teoretycznie gdyby zostali odpowiednio wychowani, to
    powinni wlasnie tacy byc. Ameryke odkrywasz jakas...?

    > Więc wszystko zależy od *danej* jednostki - prawda?

    Oczywiscie. A gdzies napisalam ze nie?

    > Nie mogę absolutnie zrozumieć, że jesteś zdecydowana położyć
    > swoja głowę, i twierdzisz że "za dobrze znasz psy" by potwierdzić
    > że zdarzają się psy które potrafią zaatakować człowieka.

    Proponuje doczytac do konca inny z moich postow w tym samym
    watku -- znajdziesz tam takie zdanie, ze jak pies agresywny
    to i kojec nie pomoze, zawsze cos wykombinuje.

    > Gdybyś miała racje - nie słyszelibyśmy co jakiś czas
    > o pogryzieniach ludzi, nawet śmiertelnych przez psy.

    Jak sie idiota bawi bronia, to sie postrzeli.
    Jak sie idiota bawi psem, to go pogryzie.

    Nadal nie widze tu nic odkrywczego.

    Kira

  • 128. Data: 2005-06-22 09:27:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: badzio [Wed, 22 Jun 2005 10:06:54 +0200]:

    > Nie. Gratulacje :)

    :)

    Kira

  • 129. Data: 2005-06-22 09:28:06
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    ideogram napisał(a):
    > Ale to to chyba zdrowy rozsądek podpowiada?

    Po reakcji flowera widac ze nie kazdemu.

  • 130. Data: 2005-06-22 09:30:28
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Kira napisał(a):

> [...]
    >
    > Zalozenie temu psu kaganca naprawde niczego nie rozwiazuje,
    > przeklada tylko problem o pare zdarzen dalej.

    Dokładnie. Jest lista psów "groźnych" ale nikt jakoś nie przejmuje się,
    w czyje ręce trafiają...