  • 31. Data: 2015-02-03 18:38:13
    Temat: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 18:12, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Potwierdzam - nie wydali by, i jeszcze odesłali jako niepodjętą w
    > terminie, choćby notariusz przyszedł i zaświadczył, że adresat nie żyje
    > - kolega rage... nie wie o czym pisze i marudzi dla samego marudzenia.
    > ---
    > A skąd Ty to możesz wiedzieć czy by wydali czy by nie wydali ?

    Znam przepisy i praktykę urzędów.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2015-02-03 19:11:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 18:29, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Właśnie się zastanawiam, czy przy przesyłce sądowej też to tak działa :)

    Działa tak samo.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-02-03 19:16:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    "Sądowa" sądowej nierówna. "Sądową" z wydziału ksiąg wieczystych mogą wydać innej
    osobie onile ta ma taki sam adres zameldowania jak adresat.

  • 34. Data: 2015-02-03 19:41:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > ---
    > A skąd Ty to możesz wiedzieć czy by wydali czy by nie wydali ?

    Jakich urzędów ? Chłopek w prywatnej agencji pocztowej pracującej dla
    prywatnej firmy wydaje listy. Od kilku lat nie wydaje już korespondencji
    sądowej. To co Ty wiesz na temat ? MZ g...o. Pokazałeś to zresztą przy
    okazji sprawy powtórnych awiz Inpostu. No jest przepis, i co z tego ?

  • 35. Data: 2015-02-03 19:45:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 19:41, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"

    > Znam przepisy i praktykę urzędów.
    > ---
    > Jakich urzędów ?

    Pocztowych.

    > Chłopek w prywatnej agencji pocztowej pracującej dla
    > prywatnej firmy wydaje listy. Od kilku lat nie wydaje już korespondencji
    > sądowej.

    Nic dziwnego, skoro poczta już takich listów nie doręcza.

    > To co Ty wiesz na temat ? MZ g...o. Pokazałeś to zresztą przy
    > okazji sprawy powtórnych awiz Inpostu. No jest przepis, i co z tego ?

    Znów coś bez ładu, bez składu i nie na temat.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2015-02-04 02:13:24
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Właśnie się zastanawiam, czy przy przesyłce sądowej też to tak działa :)

    > A co, jeśli jest to właśnie korespondencja sądowa w procesie który odbywa
    > się między wspólnie zamieszkującymi, a odbiorca może mieć niecne zamiary
    > w tym zakresie?
    > "Tak, odebrałem i położyłem na kredensie, jak wszystkie listy od żony,
    > nie, nie rozmawiamy od dwu miesięcy to nie pytałem czy czytała".
    > ICoMuPanTerazZrobisz?

    Dlatego w takim przypadku odbierający powinien się podpisać imieniem i
    nazwiskiem a pracownik pocztowy sprawdić czy dane się zgadzają z danymi z
    dowodu. Wtedy w razie problemów było jasne że list odebrała np. żona itd.

  • 37. Data: 2015-02-04 08:26:10
    Od: Krzychu <k...@w...pl.invalid>

    W dniu 03.02.2015 o 18:12, re pisze:
    > A skąd Ty to możesz wiedzieć czy by wydali czy by nie wydali ?

    Ja znam praktykę - listu z sądu, adresowanego do mnie mojej matce nie
    wydali - ten sam adres, mała mieścina gdzie wszyscy się znają.

  • 38. Data: 2015-02-04 19:30:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "rageofhonor"

> [...]
    > ICoMuPanTerazZrobisz?

    Dlatego w takim przypadku odbierający powinien się podpisać imieniem i
    A jak można się podpisać inaczej ? :-)

    a pracownik pocztowy sprawdić czy dane się zgadzają z danymi z
    dowodu. Wtedy w razie problemów było jasne że list odebrała np. żona itd.
    ---
    I co by mu to dało ? Wyroki uprawomocnione, komornik zabrał komputer, żona
    odeszła bo nie miała w co grać ...

  • 39. Data: 2015-02-04 19:31:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Krzychu"

> [...]

    Ja znam praktykę - listu z sądu, adresowanego do mnie mojej matce nie
    wydali - ten sam adres, mała mieścina gdzie wszyscy się znają.
    A powtórne awizo dostajesz ?

  • 40. Data: 2015-02-04 21:05:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    A po niego upierasz się przy tym drugim avizie? Bo pierwsze dostarczyli i wiesz ze
    masz przesyłkę do odbioru. Pomińmy na razie to że mają obowiązek dostarczyć a
    skądnikąd wiem że często nie dostarczają drugiego ale skoro pierwsze dostałeś to po
    niego Tobie to drugie? Tak z ciekawości pytam?