  • 1. Data: 2015-01-27 08:42:25
    Temat: ciekawe jakie szanse w Polsce ma klient w walce z bankiem...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Tym razem w banku nie przeczytano tego co podpisują:

    http://samcik.blox.pl/2015/01/Klient-wpisal-poprawke
    -do-umowy-kredytowej-W.html#Prze

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 2. Data: 2015-01-27 09:14:56
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.01.2015 08:42, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Tym razem w banku nie przeczytano tego co podpisują:
    >
    > http://samcik.blox.pl/2015/01/Klient-wpisal-poprawke
    -do-umowy-kredytowej-W.html#Prze

    IMHO żadnej. Jakby zmniejszył prowizję o połowę albo dopisał umorzenie
    odsetek pod warunkiem spłaty kapitału w jakimś terminie, to IMHO mógłby
    mieć szanse. Ale tutaj pojechał zbyt grubo.

    p. m.

  • 3. Data: 2015-01-27 09:42:46
    Od: dr Schultz i koń Fritz <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com>

    W dniu 2015-01-27 o 09:14, m pisze:

> [...]
    > odsetek pod warunkiem spłaty kapitału w jakimś terminie, to IMHO mógłby
    > mieć szanse. Ale tutaj pojechał zbyt grubo.

    A banki to co niby robią? Nie jadą zbyt grubo?

    Dlaczego firmy windykacyjne przegrywają 2/3 spraw z klientem?

    A może ten tekst jest ściemą, kopia innego przypadku, nie wiem czy
    prawdziwego.
    http://www.biztok.pl/biznes/jak-rosjanin-ogral-bank-
    na-karcie-kredytowej-zmienil-maly-druk-w-umowie_s861
    3

  • 4. Data: 2015-01-27 10:23:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i jego kon Fritz
    "@gmail.com> napisał w wiadomości news:ma7j29$vlg$1@node1.news.atman.pl...

    > A banki to co niby robią? Nie jadą zbyt grubo?

    Ta zmiana treści umowy opisana w podlinkowanym artykule nosi znamiona
    oszustwa. Bo gdyby chodziło o umorzenie odsetek, czy kosztów w jakimś tam
    procencie, to jeszcze by to mogło pójść. Ale umorzenie długu jest
    oczywistym oszustwem, bowiem nie bedzie trudno wykazać, że doprowadzono do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

    > Dlaczego firmy windykacyjne przegrywają 2/3 spraw z klientem?

    Bo przewaznie mają rację.

> [...]
    > prawdziwego.
    > http://www.biztok.pl/biznes/jak-rosjanin-ogral-bank-
    na-karcie-kredytowej-zmienil-maly-druk-w-umowie_s861

    Tylko z tego materiału wynika, że dopiero szykują się procesy :-)

  • 5. Data: 2015-01-27 10:46:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.01.2015 09:42, dr Schultz i koń Fritz pisze:

    > A banki to co niby robią? Nie jadą zbyt grubo?

    Mimo całej swej toporności, to co robią, robią z o wiele większą finezją.

    p. m.

  • 6. Data: 2015-01-27 23:13:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2015, dr Schultz i koń Fritz wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    > prawdziwego.
    > http://www.biztok.pl/biznes/jak-rosjanin-ogral-bank-
    na-karcie-kredytowej-zmienil-maly-druk-w-umowie_s861

    ...to wygląda na przypadek kiedy klient "nie pojechał zbyt grubo".
    Zastosował sankcje które "normalnie" bank stosuje wobec klienta, więc
    nic dziwnego :>
    Przecież od spłaty się nie uchylał?

    pzdr, Gotfryd