  • 41. Data: 2015-02-04 21:30:51
    Temat: Re: Co przyniesie kolejny ... Inpost
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    A po niego upierasz się przy tym drugim avizie? Bo pierwsze dostarczyli i
    wiesz ze masz przesyłkę do odbioru. Pomińmy na razie to że mają obowiązek
    dostarczyć a skądnikąd wiem że często nie dostarczają drugiego ale skoro
    pierwsze dostałeś to po niego Tobie to drugie? Tak z ciekawości pytam?
    ---
    By się dowiedzieć, że pierwszego nie dostałem

  • 42. Data: 2015-02-04 22:57:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ale w opisywanych przypadkach dostałeś przecież.

  • 43. Data: 2015-02-06 18:13:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    Ale w opisywanych przypadkach dostałeś przecież.
    ---
    Opisywałem między innymi jak to poszedłem domownikowi odebrać i dostałem
    przy okazji swój do którego żadnego awiza nie było a termin na drugie
    pasował. Kilka dni temu dla odmiany z powtórnego awiza. Tak że ... czytaj i
    wnioskuj.

  • 44. Data: 2015-02-09 11:41:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 02:13:24 +0100, rageofhonor napisał(a):

    > Dlatego w takim przypadku odbierający powinien się podpisać imieniem i
    > nazwiskiem a pracownik pocztowy sprawdić czy dane się zgadzają z danymi z
    > dowodu. Wtedy w razie problemów było jasne że list odebrała np. żona itd.

    I co to zmieni w wyżej opisanym przypadku?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 45. Data: 2015-02-17 23:42:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    Przy
    okazji, czy reklamować można niedoręczenie przesyłki, czy również
    niedoręczenie awiza? Pytam, bo mam wątpliwości.
    ---
    To ja nie wiem o czym Ty tu dyskutujesz.

    "
    Powszechną usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu
    pocztowego ... uważa się za niewykonaną, jeżeli:
    1.doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienia o próbie jej
    doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania
    "

    A to jest tylko niewykonanie. Reklamować można nienależyte wykonanie.
    Pomijam, że można reklamować należyte i wykonanie.

  • 46. Data: 2015-02-21 22:35:45
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Thu, 29 Jan 2015 19:58:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wskażesz podstawę prawną?

    Art. 92. 1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi
    pocztowej prawo wniesienia reklamacji
    przysługuje:
    1) nadawcy;
    2) adresatowi - w przypadku gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa
    dochodzenia roszczeń albo gdy przesyłka
    pocztowa lub kwota pieniężna określona w przekazie pocztowym zostanie
    doręczona adresatowi.
    2. Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację w każdej placówce pocztowej
    operatora pocztowego, który zawarł
    umowę o świadczenie usługi pocztowej z nadawcą.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 47. Data: 2015-04-11 00:27:47
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Możesz się nie stawić na rozprawie argumentując, że nie otrzymałeś drugiego
    awiza InPostu?

  • 48. Data: 2015-04-11 00:29:21
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Akurat w KPA nie liczy się terminów od drugiego awiza, lecz od pierwszego.

    -----

  • 49. Data: 2015-04-11 18:55:29
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    I tu jest wyższość InPostu, bo panią z okienka wideo da się przekonać, żeby
    to napisała na zwracanej kopercie.
    Inna sprawa, czy sąd to przeczyta czy pójdzie w zaparte (stawiam na to
    drugie).

    -----

  • 50. Data: 2015-04-11 18:56:50
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Co czasem przynosi bardzo negatywne skutki stronie np. w sprawach
    rozwodowych czy o alimenty.

    -----