  • 21. Data: 2008-11-20 16:00:27
    Temat: Re: Cło, VAT, przesylka z USA.
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    FlashT wrote:
    [..]

    > Ale ja tego nie sprzedam! To nie jest na sprzedaz...

    Czyli tak jakbyś kupił w sklepie w PL. Też byś nie odzyskał VATu.

    p. m.

  • 22. Data: 2008-11-20 16:01:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2008, FlashT wrote:

    > Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> napisał

    Pozwolę sobie uściślić: VAT płacą zwolnieni z VAT.
    Czasem, jak sprzedawca jest zwolniony z VAT, to on płaci VAT :)
    (od tego co zakupił, żeby sprzedać)

    > No ale chyba nie urzadowi celnemu??? Przeciez zaplacilem VAT,

    Ciekawostka.

    > byl wliczony w cene towaru...

    A kto go wliczył, mozna wiedzieć?
    I w jakiej stawce, przeczytaj dokładnie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2008-11-20 17:12:36
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > FlashT wrote:
    > [..]

    > Czyli tak jakbyś kupił w sklepie w PL. Też byś nie odzyskał VATu.

    Ale juz raz VAT placilem w stanach ... :/

  • 24. Data: 2008-11-20 17:14:09
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > A o zwrocie podatków turystom słyszałeś?
    >
    > Zresztą o ile wiem to w USA nie ma VATu.
    > Wiesz chociaż jakie podatki zapłaciłeś w tych stanach?

    To by cos wyjasnialo choc nadal to prawo jest po prostu zalosne ... :/

  • 25. Data: 2008-11-20 18:22:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    FlashT wrote:
    > Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> napisał w wiadomości
    >
    > Tego to juz w ogole nie rozumiem. To nie dosc ze pobieraja VAT w obu krajach
    > to jeszcze clo? Przeciez to jest czyste zdzierstwo...

    bo amerykanski podatek teoretycznie da sie odzyskac.

  • 26. Data: 2008-11-20 18:24:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    FlashT wrote:
    > Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> napisał w wiadomości
    >
    > Ale to nie jest na sprzedaz ile razy mam to powtarzac?!

    to w usa ci tego nie sprzedali?
    Przecież sprzedali, po uzgodnionej cenie plus tax
    tax jest do odzyskania.
    sciagajac to na teren polski masz do zapłacenia polskie cło i polski vat.

  • 27. Data: 2008-11-20 18:30:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    FlashT wrote:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > To by cos wyjasnialo choc nadal to prawo jest po prostu zalosne ... :/

    Ta, a prawo w stanch nie jest żałosne?
    Tam doliczyli ci podatek do ceny, którą ci oferowali i jakos nie narzekasz.

  • 28. Data: 2008-11-20 21:53:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2008, FlashT wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Ale juz raz VAT placilem w stanach ... :/

    Jak to zrobiłeś, Holmsie, w kraju w którym *nie ma VAT*?
    U nich wprowadzenie nowego podatku (np. VAT) AFAIR wymagałoby referendum,
    o ile pamiętam tak właśnie wprowadzali podatek dochodowy!

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2008-11-21 10:05:53
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > Ta, a prawo w stanch nie jest żałosne?
    > Tam doliczyli ci podatek do ceny, którą ci oferowali i jakos nie
    > narzekasz.

    Chodzi mi wlasnie o to ze nie dosc ze tam place, tu place clo to jeszcze
    VAT - to po prostu zdzierstwo. Tak jakby z gory zakladali ze ja to bede
    sprzedawal, a przeciez nawet gdybym chcial, to i tak jeszcze raz VAT bym
    placil (chyba), nie mowiac juz o tym ze wcale nikt nie musialby tego
    kupic...

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 30. Data: 2008-11-21 10:06:58
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > bo amerykanski podatek teoretycznie da sie odzyskac.

    No dobrze, zobaczymy jak to bedzie wygladac w takim razie...

    Dziekuje wszystkim za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam,
    FlashT