  • 1. Data: 2008-11-19 13:52:20
    Temat: Minelo 30 dni od zlozenia reklamacji - nie mam odpowiedzi.
    Od: "Reaper" <n...@n...pl>

    Witam.

    Dzisiaj uplywa 30-sty dzien od zlozenia reklamacji do firmy
    telekomunikacyjnej.

    Znalazlem taki zapis:

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=397

    gdzie, cytuje:

    "Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni oznacza, że roszczenia
    uznaje się za uzasadnione. Nie ma potrzeby dalszego udowadniania, że
    reklamacja była słusznie złożona."

    Brak odpowiedzi oznacza brak otrzymania odpowiedzi przeze mnie czy też jeśli
    operator telekomunikacyjny wyslal pismo dzisiaj, a ja dostane je np. za 3
    dni, to wszystko jest w porzadku?

    Prosze o porade.

  • 2. Data: 2008-11-19 14:00:38
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Reaper pisze:

> [...]
    > jeśli operator telekomunikacyjny wyslal pismo dzisiaj, a ja dostane je
    > np. za 3 dni, to wszystko jest w porzadku?

    Chodzi o skuteczne powiadomienie (chociażby telefoniczne).

    Skoro mija 30 dni i nie ma odpowiedzi to znaczy, że bez względu na ich
    decyzję reklamacja została uznana.
    Przerabiałem to z TP SA.

    Oczywiście zakładam, że masz potwierdzenie złożenia reklamacji.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2008-11-19 14:07:09
    Od: "Reaper" <n...@n...pl>

> [...]
    > decyzję reklamacja została uznana.
    > Przerabiałem to z TP SA.
    >
    > Oczywiście zakładam, że masz potwierdzenie złożenia reklamacji.

    Reklamacja wysłana drogą mailową, posiadam wysłanego maila z datą i nr
    zgłoszenia reklamacji z dnia 20.10.2008r.

  • 4. Data: 2008-11-19 14:24:25
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Reaper pisze:

    > Reklamacja wysłana drogą mailową, posiadam wysłanego maila z datą i nr
    > zgłoszenia reklamacji z dnia 20.10.2008r.

    Mogą jeszcze dzisiaj zadzwonić :)

  • 5. Data: 2008-11-19 21:01:56
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Mogą jeszcze dzisiaj zadzwonić :)

    Albo wyslac polecony - trza poczekac jeszcze kilka dni

    Fantom

  • 6. Data: 2008-11-20 04:29:11
    Od: "Reaper" <n...@n...pl>

    > Albo wyslac polecony - trza poczekac jeszcze kilka dni

    Czyli jesli odpowiedza ostatniego dnia - tzn. 30-tego dnia wysla pismo -
    tzn.,ze wszystko z ich strony jest w porzadku?