  • 11. Data: 2020-01-10 20:40:40
    Temat: Re: Ciekawy przypadek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e18a3be$0$548$6...@n...neostrada.
    pl...
> [...]
    >i próbowali mnie zniechęcić do przyszłego wzywania na interwencje, bo
    >jak akurat przyjadą i świrować nie będzie to tak tylko informują, że
    >mandat za nieuzasadnione wezwanie to 500PLN. Państwo kurwa z tektury.
    >Co od nich nie potrzebuję, to kurwa problem mają - teściowa nogę
    >złamała - karetką kurwa nie jeżdzą. Nie wolno zwalniać matek
    >przebywających na urlopie macierzyńskim - no ale nie wtedy kurwa gdy
    >trzeba pisich pociotków zatrudnić. Świra uspokoić - będą kurwa fochy
    >strzelać, że im się dupę zawraca. To ja mam tylko jedno pytanie - na

    P.S. Naklon go do wskoczenia na samochod ... to moze go do
    psychiatryka odwioza :-)

    Ale przeciez po miesiacu czy nawet paru dniach wyjdzie :-)

    A moze by tak wskoczyl na radiowoz ?
    Ale naklanianie do tego, to karalne :-)

    J.

  • 12. Data: 2020-01-11 05:21:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No ale samolotem polecial i nic zlego nie zrobil :-)

    Jakby stanął na dachu to by go zgarneli czyli chodzi o stawanie na
    dachach.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2020-01-11 08:03:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > przyjadą i świrować nie będzie to tak tylko informują, że mandat za
    > nieuzasadnione wezwanie to 500PLN. Państwo kurwa z tektury. Co od nich

    No to masz faktycznie podług obecnego porzadku i zwyczajów prawnych
    tylko dwie opcje: albo zawezwać go do zaprzestania przetwarzania Twoich
    danych osobowych, albo nakłonić aby wszedł na dach samochodu.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2020-01-11 08:20:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.01.2020 o 20:36, J.F. pisze:

    > Telefon, kamera - teraz moze nie swiruje, ale tuz przed wezwaniem swirowal.

    Wiesz - nie bardzo mam ochotę zbliżać się do pobudzonego faceta
    niekontrolującego swojego zachowania i mającego do mnie "ale". Zresztą -
    ja nie mam problemu z tym, że dostanę mandat za nieuzasadnione wezwanie,
    bo go po prostu nie przyjemę, napiszę sprzeciw po skazaniu mnie zaocznie
    i panowie policjanci będą musieli się w sadzie tłumaczyć na jakiej
    podstawie stwierdzili iż niemożliwym jest, żeby zdiagnozowany
    schizofrenik "swirował" przed ich przyjazdem. Podzieliłem się tą myślą z
    panem policjantem i stwierdził, że on nic przecież takiego nie
    sugerował, tylko poinformował.

    A filmiki jakieś tam są. Problem w tym, że ja chce zeby policja coś
    zrobiła, a nie żeby przyjechała i przywaliła się do wzywającego, że im
    dupę zawraca.

    > Zeby cie ktos nie zabil, bo uwaza Cie za psychicznego :-)

    No właśnie to takie śmieszne nie jest, w kontekście tego, że koleś jak
    każdy przyzwoity wariat uważa, że on jest normalny i inny są świrami i
    się go czepiają.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-01-11 09:48:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wczoraj próbowałem wezwać nasza kochaną (w osobie R.T.) pol do porzuconego auta
    (zostawionego na skrzyżowaniu na środku pasów już
    ponad pół doby), facio ze 112 mnie opie....ł żebym mu nie zawracał szanownej d... i
    rozłączył się.
    Chcę wysłać skargę, jeśli gościu miewa cieczki to niech zmieni pracę.
    Komu podlega 112? Pol czy innym służbom?
    BTW zadzwoniłem ponownie (112), odebrał ktoś inny (kobieta) i przyjęła zgłoszenie.
    Zaćmiło mnie z tym dzwonieniem na 112, powinienem na 997.

    -----

  • 16. Data: 2020-01-11 10:41:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 09:48, ąćęłńóśźż pisze:

    > Chcę wysłać skargę, jeśli gościu miewa cieczki to niech zmieni pracę.
    > Komu podlega 112? Pol czy innym służbom?

    Nie pomoże - jak próbowałem poznać nazwisko pani, co odmówiła przyjazdu
    karetki do złamanej nogi (a dokładniej jak się okazało rzepki). Pani bez
    wywiadu powiedziała, że nie jeżdzą do złamanych nóg i tyle - zebym
    zawiózł taksówką. Tłumacze, ze nie zawiozę, bo po pierwsze mnie nie ma
    na miejscu, a ta mi przerywa, żebym w takim razie natychmiast jechał i
    zajął się _swoją_ pacjentką. Jaką kurwa moją pacjentką? No i tłumacze,
    że nie sprowadzę osoby ze złamaną nogą po schodach, pomijając już że
    mnie tam nie ma. Jak prosiłem o nazwisko albo numer identyfikacyjny, to
    straszyła mnie policją a potem rozłaczyła się. Za drugim (a w zasadzie
    trzecim, bo wcześniej sama poszkodowana dzwoniła) i wyjaśnieniu na 112,
    że zostałem spławiony tylko dyspozytorka medyczna zapytała czy
    poszkodowana da radę i drzwi otworzyć i zespół wysłała. Również
    napisałem skargę. Sam dyrektor Mieditransu do mnie odpisał, że w
    zasadzie to moja wina bo pani tak się zdenerwowała prośbą o
    identyfikację, że aż nie mogła przez to wywiadu zebrać, wiec w zasadzie
    powinienem przeprosić. Co ciekawe już po włożeniu w gips poszkodowanej
    nie chcieli ze szpitala wypuścić twierdząć, że nie ma mowy, żeby z tą
    nogą ktoś inny ja odwizł niz zespół medyczny.

    Wcześniej gość ze 112 poradził mi, żebym wsiadał w samochód i pojechał
    zawieźć osobę z udarem (tak padło w rozwmowie, że to przecież udar!) na
    SOR! Na szczęście udało się dodzwonić na 999 i tam pracowali kompetentni
    ludzie - jak dojechałem, to już zbierali się do karetki i do szpitala.
    Także zależy na kogo trafisz.

    Natomiast typowy krawężnik jest typowy. Jak nie wie co zrobić, to robi
    problem temu, co problem zgłasza. No bo skąd problem - no przez
    zgłaszającego!

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-01-11 14:06:32
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-11 o 08:20, Shrek pisze:
    > No właśnie to takie śmieszne nie jest, w kontekście tego, że koleś jak
    > każdy przyzwoity wariat uważa, że on jest normalny i inny są świrami i
    > się go czepiają.

    A co na to inni sąiedzi? Tolerują go skoro policji razem nie wzywacie.

    --
    animka

  • 18. Data: 2020-01-11 18:06:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 14:06, Animka pisze:

    > A co na to inni sąiedzi? Tolerują go skoro policji razem nie wzywacie.

    Od czasu do czasu ktoś wezwie. A co sugerujesz? Ze mamy wziąć pochodnie
    i widły? ;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-01-11 18:58:49
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-11 o 18:06, Shrek pisze:

    > Od czasu do czasu ktoś wezwie. A co sugerujesz? Ze mamy wziąć pochodnie
    > i widły? ;)

    Zebrać się do kupy i iść do prokuratury (chyba najlepiej) skoro
    dzielnicowy ignoruje.

    --
    animka

  • 20. Data: 2020-01-11 19:29:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 18:58, Animka pisze:

    > Zebrać się do kupy i iść do prokuratury (chyba najlepiej) skoro
    > dzielnicowy ignoruje.

    A co za różnica kupa czy nie kupa?

    --
    Shrek