  • 21. Data: 2020-01-11 19:46:56
    Temat: Re: Ciekawy przypadek
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-11 o 19:29, Shrek pisze:

    > A co za różnica kupa czy nie kupa?

    Jest różnica. Im więcej sąsiadów się poskarży tym bardziej Twoje skargi
    będą wiarygodne. Napisać także skargę na piśmie i niech sąsiedzi też
    się pod tym popodpisują.

    --
    animka

  • 22. Data: 2020-01-11 20:07:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 19:46, Animka pisze:

    > Jest różnica. Im więcej sąsiadów się poskarży tym bardziej Twoje skargi
    > będą wiarygodne.

    Chcesz napisać, że informacja iż zdiagnozowany schizofrenik, w opini
    zespołu medycznego w oczywisty sposób pobudzony świruje jest
    niewiarygodna? Że jak deszcz pada to jest mokro to ile zgłoszeń
    potrzebujesz?

    > Napisać także skargę na piśmie i niech sąsiedzi  też
    > się pod tym popodpisują.

    To swoją drogą i bez udziału służb. Przymusowa sprzedaż lokalu z ustawy
    o własności lokali. A potem niech piszą w gazetach jak to źli ludzie
    eksmitują na bruk niepełnosprawnych.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2020-01-11 20:27:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 20:07, Srek pisze:

    > To swoją drogą i bez udziału służb. Przymusowa sprzedaż lokalu z ustawy
    > o własności lokali. A potem niech piszą w gazetach jak to źli ludzie
    > eksmitują na bruk niepełnosprawnych.

    srek chce eksmitować niepełnosprawnego, ciekawy przypadek:)))))))))

  • 24. Data: 2020-01-12 08:05:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 20:27, u2 pisze:

    > srek chce eksmitować niepełnosprawnego, ciekawy przypadek:)))))))))

    Przeczytaj sobie art 16 ustawy o własności lokali. Swoją drogą to
    znamienne, że łatwiej jest eksmitować właściciela lokalu niż lokatora...

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-01-12 11:52:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 08:05, Srek pisze:

    > Przeczytaj sobie art 16 ustawy o własności lokali. Swoją drogą to
    > znamienne, że łatwiej jest eksmitować właściciela lokalu niż lokatora

    jak by nie patrzeć srek chce pod płaszczykiem wariactwa wyeksmitować
    niepełnosrpawnego z lokalu, ciekawy przypadek:))))))))))))))

  • 26. Data: 2020-01-12 18:34:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Jan 2020 18:58:49 +0100, Animka napisał(a):

    > Zebrać się do kupy i iść do prokuratury (chyba najlepiej) skoro
    > dzielnicowy ignoruje.

    Prokurator szybko stwierdzi, ze chory psychicznie i do oskarzenia sie
    nie nadaje, a do izolowania nie ma podstaw.

    Chociaz ... roznie to z tymi chorymi bywalo.

    J.

  • 27. Data: 2020-01-12 18:43:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.01.2020 o 09:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wczoraj próbowałem wezwać nasza kochaną (w osobie R.T.) pol do
    > porzuconego auta (zostawionego na skrzyżowaniu na środku pasów już ponad
    > pół doby), facio ze 112 mnie opie....ł żebym mu nie zawracał szanownej
    > d... i rozłączył się.
    > Chcę wysłać skargę, jeśli gościu miewa cieczki to niech zmieni pracę.
    > Komu podlega 112? Pol czy innym służbom?
    > BTW zadzwoniłem ponownie (112), odebrał ktoś inny (kobieta) i przyjęła
    > zgłoszenie.
    > Zaćmiło mnie z tym dzwonieniem na 112, powinienem na 997.

    Od ponad roku ani 997, ani 112 nie obsługuje już Policja. Obsługują to
    Centra Powiadamiania Ratunkowego.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2020-01-12 20:02:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2020 o 18:34, J.F. pisze:

    > Prokurator szybko stwierdzi, ze chory psychicznie i do oskarzenia sie
    > nie nadaje, a do izolowania nie ma podstaw.

    No wlaśnie jakoś tak. Zdiagnozowa schizofrenia to z automatu brak
    poczytalności... Choć to ogranicza tylko odpowiedzialność, a nie
    "legalizuje: sam czyn. Problem tylko w tym, że na razie to raczej KW a
    nie KK, więc sprawa dla policji nie proka (a policja ma to w dupie,
    dopóki komuś kosy nie wsadzi jak ten rok temu od Adamowicza).

    I teraz inne zagadnienie:

    Żeby klienta leczyć, to trzeba od gościa uzyskać oświadczenie woli, że
    wyraża zgodę na leczenia (i nawet czasem się uzyskuje). A tymczasem z
    definicji gość jest niepoczytalny. Przecież to (nomen omen) paranoja, że
    prawo wymaga (i co gorsza respektuje) oświadczenia woli od kogoś, kogo
    również z definicji uznaje za niepoczytalnego.

    --
    Shrek