eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoChciałbym pociągnąć Orange za krawat. › Chciałbym pociągnąć Orange za krawat.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xl
    ned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwind
    s-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Subject: Chciałbym pociągnąć Orange za krawat.
    Date: Wed, 28 Feb 2018 15:02:28 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <5a96b672$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.139.136
    X-Trace: 1519826546 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 603 37.47.139.136:20066
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1801
    X-Received-Body-CRC: 666434746
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:769299
    [ ukryj nagłówki ]

    Chciałbym pociągnąć Orance za krawat.
    Przez jakiś okres padła mi prędkość internetu.
    Zadzwoniłem na BOK i dowiedziałem się, po sprawdzeniu przez panią BOK,
    że jest awaria sieci Orange i to jest przyczyną spadku prędkości.
    Naprawa sieci nastąpi przynajmniej w dniu następnym.
    Złożyłem reklamację na świadczone usługi.
    Zapytałem się ponadto (co jest już moim zwyczajem o nazwisko i podałem
    podczas rozmowy godzinę rozmowy, oni nagrywają więc i ja nagrywam)
    Po pewnym czasie dostałem odpowiedź, że wszystko ze strony Orange jest i
    było ok., więc nie ma podstaw do uznania reklamacji.
    Zapytałem więc kto kłamie. BOK czy czy dział reklamacji, który twierdzi,
    że sprawdzał linie i nic nie było.
    Co sądzicie o takim sporze?
    Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie.
    Poprosiłem również w korespondencji o zachowanie w Orange pliku rozmowy
    z pracownicą BOK dla celów dowodowych.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1