  • 1. Data: 2018-11-24 17:39:13
    Temat: Wyższa kultura
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Troje studentów z Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w
    Toruniu zostało zatrzymanych.
    https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fa
    kt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&src
    c=ucs&pid=d3776777-1b73-5d66-ab6f-346818db0cbb&sid=f
    13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

    Tak sobie myślę ogólnie o kulturze w Polsce. Gdzie ta kultura, bo jest
    jej coraz mniej: w autobusach, na ulicach, w telewizji klną gorzej niż
    "szewcy" i w ogóle wszdzie w Polsce jakoś mało tej kultury.
    Ciekawa jestem gdzie po tej Wyższej Szkole robotę dają. W kościele, czy
    w telewizji?

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-11-25 15:11:06
    Temat: Re: Wyższa kultura

    Zginęła w Katyniu, w Auschwitz, w Powstaniu Warszawskim, w łagrach NKWD i w
    kazamatach UB-ecji.

    -----