  • 11. Data: 2013-05-10 10:27:21
    Temat: Re: CBA to złodzeje!
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-10 00:15, Robert Tomasik pisze:

    > Nie sądzę, by sie ktos taki znalazł, bo nie są to jawne informacje :-)

    Chodzi przecież o podstawę prawną :-)
    (zakładam że taka istnieje a ustawodawca miał jakieś powody żeby coś
    takiego uchwalić) ;-)

  • 12. Data: 2013-05-10 11:42:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi przecież o podstawę prawną :-)
    > (zakładam że taka istnieje a ustawodawca miał jakieś powody żeby coś
    > takiego uchwalić) ;-)

    Poszukaj sobie w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych. :-) Tam
    jest pośrednia informacja na ten temat.

  • 13. Data: 2013-05-10 21:14:57

    W dniu 2013-05-10 11:42, Robert Tomasik pisze:

    > Poszukaj sobie w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych. :-)
    > Tam jest pośrednia informacja na ten temat.

    Myślałem że gdzieś w okolicach zakupu kontrolowanego, świadka
    koronnego... czyli takich niezgodnych z konstytucją barbarzyńskich
    procederów. ;-)