  • 11. Data: 2007-07-10 07:49:22
    Temat: Re: Być może zlikwidują abonament RTV
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Johnson pisze:

    > Ważne by mieć wybór: płacisz bo chcesz oglądać, a nie płacisz gdy nie
    > chcesz oglądać.

    Do tego zmierzam: place za produkt, ktory chce miec.
    A jakies "misje" i inne gowna mnie nie interesuja i placic za nie NIE BEDE.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 12. Data: 2007-07-10 08:20:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał

    > A jakies "misje" i inne gowna mnie nie interesuja i placic za nie NIE
    BEDE.

    He he... nie będziesz... he he...

  • 13. Data: 2007-07-10 10:42:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 10 lipca 2007 08:23
    (autor Miroo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6v93g$gfn$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Jak ludzie się o tym dowiedzą to zobaczysz jak poparcie podskoczy :)

    Bo polacy są zawsze inni. W UK jest BBC i pełni ważną misję.
    Powinna być niezależna telewizja publiczna. Bo komercyjne wybierają to, co
    im się opłaca. A właśnie po to jest abonament, żeby decyzja o
    emisji/produkcji nie była dyktowana tylko czystym zyskiem i żeby pojawiało
    się także coś, co niekoniecznie ma 90% oglądalności.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,
    p...@f...hu, i...@h...pl, n...@h...pl.

  • 14. Data: 2007-07-10 10:46:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 10 lipca 2007 09:32
    (autor MarcinJM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f6vcmg$4sd$4@news.onet.pl>):

    > "jak to jest zrobione"
    > jest ciekawsze niz kreskowki (!)

    Taaa.... Przecież ten program to szmelc. Pokazują kawałek jakiejś fabryki.
    Zero naukowego, wnikliwego podejścia. Tak naprawdę niewiele się można z
    niego dowiedzieć.

    A może Bredziak i ich debilne gotowanie jajek komórkami?

    Przecież to są pseudonaukowe bełkoty nic nie wnoszące. za PRL to były różne
    Sondy i inne Laboratoria w TVP...

  • 15. Data: 2007-07-10 11:52:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrak Tristana pisze:

    > Taaa.... Przecież ten program to szmelc. Pokazują kawałek jakiejś fabryki.
    > Zero naukowego, wnikliwego podejścia. Tak naprawdę niewiele się można z
    > niego dowiedzieć.

    Fakt że ostatnimi czasy się nieco zepsuł. Ale są jeszcze jago wariacje.
    Tak czy inaczej przymusu nie ma.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 16. Data: 2007-07-10 12:15:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał

> [...]
    pojawiało
    > się także coś, co niekoniecznie ma 90% oglądalności.

    Tak, Polacy są inni i tu telewizja państwowa nie jest i nie będzie
    niezależna. Ale nawet jeśli nadal ma istnieć to niech będzie
    finansowana z budżetu tak samo iak wszystkie inne instytucje państwowe.

  • 17. Data: 2007-07-10 13:52:34
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Wrak Tristana napisał(a):
> [...]
    > emisji/produkcji nie była dyktowana tylko czystym zyskiem i żeby pojawiało
    > się także coś, co niekoniecznie ma 90% oglądalności.

    I jeśli przez przypadek będzie to coś wartościowego, to koniecznie po 24
    w tygodniu, aby czasem przeciętny pracujący polak nie mógł tego
    obejrzeć. Panie nie kpij. Między telewizją z misją a TVP jest tak duża
    różnica, że nawet nie ma co próbować silić się na porównania.

    Arek.

  • 18. Data: 2007-07-11 01:14:36
    Od: "c...@y...co.uk" <c...@y...co.uk>

    Jacek_P wrote:

    > Owszem, to moze byc rewelacja. Na razie TVP ma zagwarantowany WYLACZNY
    > dostep do kasy przeznaczonej w zalozeniu na tzw. "misje".
    > W warunkach otwartego dostepu moze sie okazac, ze TVN lub POLSAT, lub
    > jeszcze kto inny zrobi to samo taniej i/lub lepiej. W dodatku nie bedzie
    > to zwiazane z parapodatkiem abonamentowym.

    Np. program superniania w TVN ma walory edukacyjne. Można się nauczyć, że
    wychowanie dzieciaka jest możliwe bez bicia. Teraz to nie ma dużego
    znaczenia lecz w przyszłości pozwoli zmniejszyć agresję wśród młodocianych.
    Weź i znadź coś takiego w niby "misyjnej" TVP. A pożytek z superniani spory
    dla społeczeństwa. Takie programy powinny być wspierane z budżetu bo niosą
    pożytek publiczny.

    Chyba, że misja TVP opiera się na nawracaniu niepopierających partii
    rzadzącej.

    --
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo(dot)co(dot)uk is spamer
    contact_agentedwardfring1(at)yahoo.co.uk is spamer

  • 19. Data: 2007-07-11 01:33:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2007-07-10 08:54 grizz pięknie wystukał/a:
    > Johnson uraczył nas:

    > W istocie rzeczy tak, ale przeciętny głosujący tego nie widzi.

    Teraz już nie mam zamiaru na nikogo głosować.
    Ten temat/ciekawostkę tu zamieściłam, bo ciągle przewijają się na tej
    grupie jęczące wątki o płaceniu abonamentu trv.

    --
    animka

  • 20. Data: 2007-07-11 05:49:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <c...@y...co.uk> napisał

    > A pożytek z superniani spory
    > dla społeczeństwa. Takie programy powinny być wspierane z budżetu bo
    niosą
    > pożytek publiczny.

    Jak widać na tym przykładzie wsparcie z budżetu nie jest potrzebne.
    Program sfinansowała prywatna firma i jeszcze na tym zarobiła, zapłaciła
    podatki itp.