  • 1. Data: 2002-06-17 22:30:21
    Temat: Buzdygan a prawo
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Witam.

    Dyskutowaliscie o tym smiesznym czlowieczku.
    Teraz maly dowodzik jego poczynan
    http://fun.from.hell.pl/2002-06-15/buzdygan.jpg

    Prosze o komentarze i ew. sankcje prawne, jakie mu groza za to co wyczynia
    (o ile w ogole groza) ;)

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 2. Data: 2002-06-17 22:56:52
    Temat: Re: Buzdygan a prawo
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Papik wrote:

> [...]
    > http://fun.from.hell.pl/2002-06-15/buzdygan.jpg
    >
    > Prosze o komentarze i ew. sankcje prawne, jakie mu groza za to co wyczynia

    Jemu groza czy tobie groza ?
    Tresc pisma to standardowy wzor.
    Kiedy je otrzymales i z jakiego powodu ?

    Idzie nowe ze stanow i takich pozwow moze sie pojawic wiele
    to zrozumiale ze ludzie oczekuja ochrony na usenecie
    abuse jest nieskuteczny i pasywny
    a nikt nie lubi byc publicznie obrazany, wyzywany, straszony

    Zatem nie rozumiem co cie dziwi.
    Taki standard obowiazuje na swiecie.
    Nalezy sie kontrolowac i nikogo nie wyzywac, nie ublizac nikomu, nie
    grozic.

    Sa do tego grupy dyskusyjne, na ktorych politolodzy, socjologowie sie
    wyzywaja, obrzucaja blotem, ale to jest trening przed kolejna kampania
    wyborcza i niegrozne rozgrywki slowne, typu zaprawa przed walka
    wyborcza.
    Na grupach tematycznych nalezy unikac zachowan, ktore moga byc obrazliwe
    dla innych.

    Temu sluzy netykieta, zasady dobrego wychowania i unikania lamerstwa,
    offtopickowania, watkow osobistych i agresji.

    Takim najbardziej znanym na swiecie rzecznikiem zasad etykiety na
    usenecie jest Eugene Calame z Texasu, ktory opracowal FAQ usenetu,
    zasady zakladania grup dyskusyjnych i zasady dobrego wychowania.
    Kto jest zainteresowany to moge podac jego adres i adres jego strony
    www.

    Stosujac sie do tych zasad mozna uniknac sporow, pism przedprocesowych i
    straty energii na spory, gdyz mozna wspolpracowac zamiast sie ciagle
    klocic.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 3. Data: 2002-06-17 23:23:22
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

> [...]

    > Takim najbardziej znanym na swiecie rzecznikiem zasad etykiety na
    > usenecie jest Eugene Calame z Texasu, ktory opracowal FAQ usenetu,

    dobrał się arnold z Expertem :) dobre :)))

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 4. Data: 2002-06-17 23:53:31
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

    > dobrał się arnold z Expertem :) dobre :)))

    czy chciales powiedziec, ze nie odpowiada ci polskie prawo ?
    czy zamierzasz znow zamulic watek, abysmy dostali rozstroju zoladka ?

    doprawde nie widze nic niestosownego w tym ze ktos w kraju chroni swoje
    prawa i dochodzi tych praw na drodze prawnej.
    Moze to wlasnie Arnold doprowadzi do powstania dekalogu krajowego
    orzecznictwa internetowego ?

    Przeciez gdy cytuje orzecznictwo zza wielkiej wody, czy opinie prawnikow
    z Manhattanu nt. internetu to ciagle jest tyle szumu i sprzeciwow.
    Przeciez to jest wlasnie to czego dyskutanci oczekuja.
    Sadowa budowa zasad internetu, w oparciu o orzecznictwo a nie etykiete
    czy Usenet FAQ.
    Dlaczego to nie sad ma orzec co jest spamem, co obraza slowna, co
    lamerstwem , a co grozba na usenecie ?
    Dlaczego nie.
    Sad jest niezalezny, nie dyskutuje na usenecie, jest obiektywny
    a dodatkowo ma zdolnosc egzekucji swoich orzeczen.
    Czyz to zatem nie jest doskonale rozwiazanie i zakonczenie niekonczacych
    sie dyskusji ?

    Jacek

  • 5. Data: 2002-06-18 00:34:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:22777-
    1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl:

    mówiąc o FAQ - przestań @$^%&* cytować CAŁY POST na kóry odpowiadasz

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 6. Data: 2002-06-18 05:47:47
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Tue, 18 Jun 2002 00:56:52 +0200, Jacek napisał/napisała:
    > Jemu groza czy tobie groza ?

    Ogolna zgroza.

    > Tresc pisma to standardowy wzor.

    Lacznie z kwota ? :>

    > Kiedy je otrzymales i z jakiego powodu ?

    Nigdzie nie napisalem,ze otrzymalem, nawet NIGDZIe nic takiego na to nie
    wskazuje :P(IMHO)

    > Zatem nie rozumiem co cie dziwi.
    > Taki standard obowiazuje na swiecie.
    > Nalezy sie kontrolowac i nikogo nie wyzywac, nie ublizac nikomu, nie
    > grozic.

    www.plsocseks.net
    Dzial : Liber Buzdyganium

> [...]
    > wyzywaja, obrzucaja blotem, ale to jest trening przed kolejna kampania
    > wyborcza i niegrozne rozgrywki slowne, typu zaprawa przed walka

    LOL

    > Temu sluzy netykieta, zasady dobrego wychowania i unikania lamerstwa,
    > offtopickowania, watkow osobistych i agresji.

    Dajesz dowody nieznajomosci netykiety (patrz posty nizej). :P

    > Stosujac sie do tych zasad mozna uniknac sporow, pism przedprocesowych i
    > straty energii na spory, gdyz mozna wspolpracowac zamiast sie ciagle
    > klocic.

    Nie odpowiedziales na moje pytanie.
    Chodzilo mi o rzeczowa wypowiedz a nie "lanie wody" ogolnikowe.

  • 7. Data: 2002-06-18 05:51:28
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    LOL : www.plsocseks.net <- Liber Buzdyganum

    > Sad jest niezalezny, nie dyskutuje na usenecie, jest obiektywny
    > a dodatkowo ma zdolnosc egzekucji swoich orzeczen.

    W Polsce Sady NIE MA ZIELONEGO pojecia o usenecie, wiec jak MOZE byc
    obiektywny ??
    Jesli nie mam zielonego pojecia o smaku wafelkow czekoladowych, to w jaki
    sposob moge powiedziec,ze sa lepsze od wafelkow waniliowych ??

  • 8. Data: 2002-06-18 06:04:06
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Papik <p...@g...w.astercity.net> wrote in

    > Dnia Tue, 18 Jun 2002 00:56:52 +0200, Jacek napisał/napisała:

    [...]

    no i po co gadasz z Expertem ;) ? lepiej poczekać aż się jakiś prawnik
    wypowie, albo student prawa...

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 9. Data: 2002-06-18 06:05:46
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 18 Jun 2002 06:04:06 GMT, Rafal 'Raf256' Maj napisał/napisała:
    > no i po co gadasz z Expertem ;) ? lepiej poczekać aż się jakiś prawnik
    > wypowie, albo student prawa...

    Czasami lubie udowadniac expertom,ze tylko leja wode ;)

    Ps. To poprawia mi humorek ;)

  • 10. Data: 2002-06-18 07:46:19
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Jun 2002, Jacek wrote:

    >+ Papik wrote:
    [...]
> [...]
    >+ >
    >+ > Prosze o komentarze i ew. sankcje prawne, jakie mu groza za to co wyczynia

    Widziałeś kiedy jaką ustawę, z gatunku tych na które się
    powołujesz ??
    "grożbę karalną....art...."
    (czyli przestępstwo, do którego ujawnienia obywatel powinien się
    przyczynić - choć AFAIK za nieprzyczynienie sankcji nie ma)
    "wpłaty na moje konto..." (za załatwienie sprawy po cichu)

    razem wzięte - to jak na mój gust oczywiście - nazywa się
    po polsku szantaż.
    Ja tam nie wiem, ale według tego co widzę w gazetach to
    w .pl szantaż jest karalny :>

    >+ Tresc pisma to standardowy wzor.

    Acha. Słyszałem o stronach z "materiałami szkoleniowymi"
    dla przestępców, ale dotąd nie miałem okazji oglądać ;>
    [...]
    >+ Idzie nowe ze stanow

    No, rewelacja !

    Pozdrowienia, Gotfryd