  • 11. Data: 2002-06-18 10:01:40
    Temat: Re: Buzdygan a prawo
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> ihn
    tanpol.com.pl:
    takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > razem wziete - to jak na mój gust oczywiście - nazywa sie
    > po polsku szantaz.

    No wlasnie - szantaz czy proba wyludzenia? Nie jestem prawnikiem, ale
    mi to wyglada na probe wyludzenia kasy.
    OK, wiem ze Buzdygan chce kase wyludzic, ale jak to wyglada z punktu
    widzenia prawa? Moze jedno i drugie?

    PMM

  • 12. Data: 2002-06-19 12:15:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> popełnił 18 cze 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:22777-1024358000@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:
    > Przeciez gdy cytuje orzecznictwo zza wielkiej wody, czy opinie prawnikow
    > z Manhattanu nt. internetu to ciagle jest tyle szumu i sprzeciwow.

    > Przeciez to jest wlasnie to czego dyskutanci oczekuja.
    To jak to jest, dyskutanci oczekują czegoś na co wyrażają sprzeciw i
    podnioszą szum?

    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2002-06-20 11:09:15
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik poreba napisał:
    > To jak to jest, dyskutanci oczekują czegoś na co wyrażają sprzeciw i
    > podnioszą szum?

    Takie rzeczy jak newsy są od tego, żeby dyskutowac.
    A co to za dykusja, jak wszyscy sa jednego zdania. Robi sie kącik
    wzajemnej adoracji w rodzaju hihota a szare komórki podlegaja atrofii.
    Potem zaczynamy sie wymieniać zdjęciami dzieci i psów, zapraszać na
    grilla... bleeeeee

    Cała frajda w tym, żeby sie, mniej lub bardziej zaciekle sprzeczać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 14. Data: 2002-06-20 11:20:31
    Od: poreba <d...@p...com>

    Maddy <m...@i...pl> popełnił 20 cze 2002 na pl.soc.prawo utwór

> [...]
    > grilla... bleeeeee
    >
    > Cała frajda w tym, żeby sie, mniej lub bardziej zaciekle sprzeczać.

    Poza tym, ze piszesz rzeczy, z którymi nie sposób się nie zgodzić, napisz
    mi proszę jakie jest twoje zdanie (odpowiedz) na pytanie jakie zadałem
    expierdowi.
    Chyba że jeej udzieliłaś zbyt dogłebnie wnikając w sens pytania co
    przekroczyło jego miąższość. ;)
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2002-06-20 16:28:31
    Temat: Odp: Buzdygan a prawo
    Od: "Romcio" <r...@i...pl>

    To ten Jacek??? ten dla ktorego stworzono grupe alt.jacek.jest.gupi???
    ....fenomenalne... fenomenalne..... to z arnoldzikiem jest was 2

    Romcio.