  • 1. Data: 2002-06-17 20:49:28
    Temat: Licencja na kod zrodlowy programu
    Od: Michał Bąkowski <j...@m...com>

    Witam,

    Niedawno, pewna niemiecka firma, zapytala mnie czy niemoglbym
    udostepnic im kodu zrodlowego pewnego algorytmu na zasadzie jakiejs
    licencji. Nigdy nie bawilem sie w udostepnianie kodu zrodlowego
    na zasadzie licencji i nie mam pojecia z czym to sie wiaze. Delikatnie
    rzecz ujmujac - nie mam pojecia co im zaproponowac... :(

    Jak wy to widzicie? Co byscie zrobili na moim miejcu?

    Z gory dziekuje za wszelkie rady/uwagi i pozdrawiam,
    Michal.

    --
    Michał Bąkowski ICQ: 99865790 | GG: 1126166
    j...@m...com http://www.michbak.com