  • 181. Data: 2013-10-17 14:20:57
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-17 14:12, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Zresztą jak można ocenić szmatę, która z nieumyślnego przekroczenia
    > granic obrony koniecznej przy pomocy gazu pieprzowego (które to
    > przekroczenie tak na prawdę nie miało miejsca - jak pisałem biegły oraz
    > sąd oparli się na kompletnie błędnym stwierdzeniu jakiegoś łebka z
    > pogotowia o "poparzeniach chemicznych" - popytaj się lekarzy to ci
    > powiedzą, że kapsaicyna tkanek nie uszkadza) robi pobicie niewinnej
    > osoby i pasję do popełniania przestępstw?
    >
    > Jeśli już ktoś tu jest sercem i duszą kryminalistą to właśnie p47,
    > ponieważ mimo wielokrotnych apeli uporczywie łamie prawo.

    He, he, no właśnie...cały Ława. I co tu komentować..
    ;-))

  • 182. Data: 2013-10-17 14:25:16
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-17 14:20, p47 wrote:

    > He, he, no właśnie...cały Ława. I co tu komentować..
    > ;-))

    A przy okazji, skoro to grupa prawnicza. Tak dla ćwiczenia umysłu i
    rozrywki,- ile przestępstw popełnił ponownie Ława wysyłając swój post o
    powyższej treści?
    ;-))

  • 183. Data: 2013-10-17 14:30:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2013 14:25, p47 pisze:

    > A przy okazji, skoro to grupa prawnicza. Tak dla ćwiczenia umysłu i
    > rozrywki,- ile przestępstw popełnił ponownie Ława wysyłając swój post o
    > powyższej treści?
    > ;-))

    Moje dane są dostępne - ja się przed sądem, w przeciwieństwie do ciebie,
    nie ukrywam. Masz pełną możliwość z tych danych skorzystać.

    Jeden problem: przy okazji musiałbyś ujawnić własne dane i narazić się
    szybszą odpowiedzialność karną. I tego się boisz, jak Himmler Norymbergi.

  • 184. Data: 2013-10-17 23:13:58
    Od: "kashmiri" <k...@l...co.uk>

    > "Andrzej Lawa" wrote in message news:l3ok84$660$1@node1.news.atman.pl...

    /.../

    > (odpisuję kashmiri a nie poszukiwanemu przez prokuraturę p47)

    > Na wstępie: nie wiem, skąd (z jakiego serwera) pisujesz, ale twoje teksty
    > widzę od paru dni wyłącznie w cytatach.

    Dzięki za zwrócenie uwagi, korzystałem z AIOE - teraz spróbuję Atmana, tak
    jak Ty.

    > p47 to znana w sieci szuja

    /ciach wojny ciąg dalszy/

    No tak, ale takie wzajemne obrzucanie się błotem prowadzi chyba donikąd.
    Chyba że ma służyć jako zaczątek wielkiej, trwającej pokolenia waśni
    rodowej.

    k.

  • 185. Data: 2013-10-17 23:40:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Oct 2013, JD wrote:

    > Czy u nas już można ogłosić prywatne bankructwo?

    Od dość dawna.
    Tylko "warunki startowe" są dość trudne, na początek pozostały
    majątek musi wystarczyć na pokrycie kosztów (tak jak przy
    firmie).
    Przy kwocie rzędu miliona jest to oczywiście możliwe.
    Ale nie jest to warunek wystarczający, lecz konieczny.
    Do tego dochodzi np. "dostatecznie wczesna" reakcja, znaczy
    niezwłoczie po utracie zdolności spłat.
    I tu może być problem.

    pzdr, Gotfryd

  • 186. Data: 2013-10-17 23:45:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Oct 2013, p47 wrote:

    > przecież, jak wiadomo, kasację skazany w procesie karnym może składac
    > WYŁĄCZNIE, jesli skazany został na karę pozbawienia wolności.

    Możesz podać podstawę prawną?
    Bo trochę opisów kasacji np. NSA w postępowaniu podatkowym czytałem,
    i co najmniej niektóre z nich nie pasowały do wersji "skazany musi
    iść siedzieć". A co najmniej tak mi się wydawało (że raczej chodziło
    o pieniądze, ewentualnie grube pieniądze, ale nie w roli kary, lecz
    "należnego podatku", czyli samego meritum sprawy - nie kary)

    pzdr, Gotfryd

  • 187. Data: 2013-10-18 03:45:46
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-17 23:13, kashmiri wrote:

> [...]
    > tak jak Ty.

    > /ciach wojny ciąg dalszy/
    >
    > No tak, ale takie wzajemne obrzucanie się błotem prowadzi chyba donikąd.

    Za pozwoleniem, wypraszam sobie zrównywanie z Ława!! -tylko on obrzuca
    błotem!! Ja nie używam epitetów, nic nie insynuuje, nie wypisuję
    kłamstw na jego temat itp. Po prostu w odpowiedzi na jego chamstwo
    przypomniałem mu fakt bezsporny, tj. to ze popełnił przestepstwo za
    które został sądownie i prawomocnie skazany. I tyle..

  • 188. Data: 2013-10-18 04:16:16
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-17 23:45, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > o pieniądze, ewentualnie grube pieniądze, ale nie w roli kary, lecz
    > "należnego podatku", czyli samego meritum sprawy - nie kary)

    Kwestie kasacji od wyroków NSA znam doskonale, ale po prostu nie
    przeczytałeś w/w fragmentu mojego postu dokładnie,- pisałem o procesie
    karnym!
    Kasację w takim postepowaniu opisuje KPK:
    "Art. 523. Kasacja i jej podstawy
    § 1. Kasacja może być wniesiona tylko z powodu uchybień wymienionych w
    art. 439 katalog bezwzględnych przyczyn odwoławczych, lub innego
    rażącego naruszenia prawa, jeżeli mogło ono mieć istotny wpływ na treść
    orzeczenia; kasacja nie może być wniesiona wyłącznie z powodu
    niewspółmierności kary.
    § 2. Kasację na korzyść można wnieść jedynie w razie skazania
    oskarżonego za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe na karę
    pozbawienia wolności bez warunkowego zawieszenia jej wykonania.
    § 3. Kasację na niekorzyść można wnieść jedynie w razie uniewinnienia
    oskarżonego albo umorzenia postępowania z przyczyn wskazanych w art. 17
    katalog przesłanek procesowych, § 1 pkt 3 i 4 oraz z powodu
    niepoczytalności sprawcy.
    § 4. Ograniczenia przewidziane w § 2 i 3 nie dotyczą kasacji:
    1) wniesionej z powodu uchybień wymienionych w art. 439 katalog
    bezwzględnych przyczyn odwoławczych,
    2) w wypadku określonym w art. 521 podmioty szczególne uprawnione do
    wniesienia kasacji," .

    Powtarzam;- kasację na korzyść oskarżonego można wnieść TYLKO! w razie
    skazania go za przestępstwo (także przestępstwo skarbowe) na karę
    POZBAWIENIA WOLNOŚCI BEZ WARUNKOWEGO ZAWIESZENIA JEJ WYKONANIA (art.
    523 § 2 k.p.k.).
    Zwolnienie z w/w warunku może nastapic jedynie z art. 439kpk, lub 521
    kpk, które w sposób oczywisty nie miały zastosowania w przypadku
    postępowania zakończonego skazaniem A. Ławy.

    A więc, tak jak pisałem, opisywany przez samego Ławę fakt rozważania
    przez niego wniesienia kasacji i odstapienia od niej jedynie z powodów
    finansowych wskazuje (tym bardziej, że w postępowaniu karnym musiał
    przeciez mieć FACHOWEGO! pełnomocnika -adwokata, ktory niewatpliwie znał
    KPK lepiej ode mnie -;) na to, że Ława kłamie co do wymierzonej mu
    kary, która w świetle jego opisu musiała być karą WIĘZIENIA BEZ
    ZAWIESZENIA JEJ WYKONANIA! cbdo.

  • 189. Data: 2013-10-18 08:39:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2013 23:13, kashmiri pisze:

    > Dzięki za zwrócenie uwagi, korzystałem z AIOE - teraz spróbuję Atmana,
    > tak jak Ty.

    Teraz działa.

    > /ciach wojny ciąg dalszy/
    >
    > No tak, ale takie wzajemne obrzucanie się błotem prowadzi chyba donikąd.
    > Chyba że ma służyć jako zaczątek wielkiej, trwającej pokolenia waśni
    > rodowej.

    Wytłumacz to tej mendzie, która mnie ściga po całym internecie i
    gdziekolwiek napiszę (nawet w wątku, w którym jego wcześniej nie było)
    coś jemu nie w smak (albo ot tak) zaraz wyzywa od kryminalistów bijących
    staruszków (notabene tamci ochroniarze, co mnie we czwórkę napadli,
    mieli po jakieś 20 lat).

    W sumie zastanawiam się, czy to pod stalking nie podpada...

  • 190. Data: 2013-10-18 08:44:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > o pieniądze, ewentualnie grube pieniądze, ale nie w roli kary, lecz
    > "należnego podatku", czyli samego meritum sprawy - nie kary)

    p47 się wije, bo boi się sądu. Widać, jak sporo wcześniej otoczenie
    niejakiego "news", było wzywane na przesłuchanie w paru lokalizacjach,
    skąd nadawał swoje paszkwile. Tak na marginesie - nie wiem czy
    zauważyłeś, że od jakiegoś czasu "news" zamilkł.

    PS: ze wsparciem np. RPO kasacja jest możliwa bez żadnych ograniczeń.
    Dodatkowo: wyczerpanie *wszelkich* krajowych możliwości odwoławczych
    jest formalnym wymogiem skargi w Strassburgu.