  • 1. Data: 2007-01-04 15:42:48
    Temat: Biznes w Rosji
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

    Proszę o pomoc osoby znającej się na tym temacie. Chcę otworzyć firmę w
    Rosji(lub Ukrainie czy innym kraju nadbałtyckim)-mam już inną firmę w Polsce.

    Wiem że eksport usług z Polski za granicę obarczony jest "zerowym" podatkiem
    VAT(to znaczy podatek płaci firma dla której wykonuje usługę w miejscu swojego
    rezydowania-dla mnie więc to "zero"). Ja ta sprawa wygląda w Rosji? Jeśli moja
    firma w Rosji będzie wykonywać "usługi"(eksportować je) na rzecz podmiotu
    zagranicznego(siedziba Irlandia bądź UK) to czy musi odprowadzać podatek VAT w
    Rosji? Czy też jest też "zerowy" jak u nas?

    Będę też wdzięczny za namiary na kancelarię/firmę zajmująca się zakładaniem firm
    w Rosji i ich dalszą obsługą.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    SM

  • 2. Data: 2007-01-04 22:32:50
    Temat: Re: Biznes w Rosji
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

    Hmm? Nikt nic nie wie?

  • 3. Data: 2007-01-05 18:22:04
    Od: wombi <w...@n...pl>

    SM napisał(a):
    > Proszę o pomoc osoby znającej się na tym temacie. Chcę otworzyć firmę w
    > Rosji(lub Ukrainie czy innym kraju nadbałtyckim)-mam już inną firmę w Polsce.

    Kontaktowałeś się z naszą ambasadą w Moskwie? W ambasadach są radcy
    handlowi.Może czegoś tam się dowiesz.