  • 1. Data: 2007-01-04 12:52:18
    Temat: czy moge zmienic decyzję z KPA
    Od: "arti" <w...@w...pl>

    Jezeli jednostka ze starostwa wydała decyzję tj. Powiatowe Centrum Pomocy
    Rodzinie w jakimś mieście, czy ja mogę zmienić cudzą decyzję ich jako
    pracownik Centrum Pomocy Rodzinie. Zmiana dotyczy decyzji umieszczenia osoby
    w DPS - ustawa o pomocy społecznej art. 155 ust. 3

  • 2. Data: 2007-01-04 13:49:07
    Temat: Re: czy moge zmienic decyzję z KPA
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *arti* na tej grupie:

> [...]
    > pracownik Centrum Pomocy Rodzinie. Zmiana dotyczy decyzji umieszczenia osoby
    > w DPS - ustawa o pomocy społecznej art. 155 ust. 3

    Nie możesz, co więcej - pewnie by się to skończyło dyscyplinarką.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2007-01-04 14:10:37
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Pomocy

    Co to znaczy, czy "ty mozesz" ?
    Po pierwsze, czy taka zmiana jest dopuszczalna w swietle kpa i danej ustawy
    ? A jesli tak, to czy Ty jestes osoba uprawniona do tego ? Wydaje mi sie,
    ze nie - bo chyba bys wiedzial , a nei pytal. Wiec mozesz poprostu pytasz,
    czy mozesz sfalszowac decyzje ? Mozesz, a potem czeka Ciebie dyscyplinarka i
    lektura kk.

    Cezar

  • 4. Data: 2007-01-04 20:05:46
    Od: "arti" <a...@p...onet.pl>

    nie rozumiecie mnie, nie chodzi o sfalszowanie decyzji ale o zmiane