  • 1. Data: 2007-01-04 12:57:17
    Temat: wymówienie najmu
    Od: "jmarczewska" <j...@p...onet.pl>

    Proszę o pomoc w takiej sprawie:
    jestem właścicielką kamienicy, w której mieszka 6 rodzin. Z jedną z nich nie
    mogę dojść do porozumienia; jest konfliktowa, stawia kontrę w każdej sprawie
    itp. W maju 2004 roku wręczyłam tym ludziom wymówienie z dniem 1 maja 2007 (nie
    mam dla nich mieszkania zastępczego, dlatego dak długi okres). Mieszkanie
    przeznaczę na własne potrzeby i już niedługo nadejdzie ten dzień, dlatego mam
    pytanie, jak prawnie mają wyglądać dalsze kroki? Czy według prawa powinnam
    wcześniej przysłąć im jakieś pismo przypominające? Widzimy się dosyć często,
    oni nic nie wspominają o przyszłości, ja też o nic nie pytam. Chciałabym, żeby
    wszystko było jak należy. Proszę o podpowiedź w tej sprawie!

  • 2. Data: 2007-01-04 14:25:29
    Temat: Re: wymówienie najmu
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "jmarczewska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > żeby
    > wszystko było jak należy. Proszę o podpowiedź w tej sprawie!

    jak się niewyprowadzą, to pozostaje ci sprawa w sądzie o eksmisję.
    w praktyce jakiś lokal będziesz musiała zapewnić ty.

  • 3. Data: 2007-01-04 15:18:50
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > jak się niewyprowadzą, to pozostaje ci sprawa w sądzie o eksmisję.
    > w praktyce jakiś lokal będziesz musiała zapewnić ty.

    No jak mieli 3 letni okres wypowiedzenia to chyba nie ma obowiązku
    zapewnienia lokalu zastepczego.
    Mylę się?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-01-04 18:37:06
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    gg napisał(a):
    > No jak mieli 3 letni okres wypowiedzenia to chyba nie ma obowiązku
    > zapewnienia lokalu zastepczego.
    > Mylę się?

    obowiązku nie ma
    ale eksmisji na bruk tez nie