  • 1. Data: 2007-01-04 14:13:37
    Temat: Pomylka w wysylce maila
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Dostalem przed chwila maila z informacja o wygranej wycieczce
    zagranicznej. Problem polega na tym, ze mail zamiast trafic do firmy
    X...@f...com.pl trafil do firmy f...@f...pl (adres w domenie pl a
    nie com.pl). Wiem, ze to nie ja wygralem ta wycieczke, ale czy mam
    szanse na jakas mala rekompensate od firmy, ktora sie pomylila? :D

  • 2. Data: 2007-01-04 14:23:08
    Temat: Re: Pomylka w wysylce maila
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu gollum porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > nie com.pl). Wiem, ze to nie ja wygralem ta wycieczke, ale czy mam
    > szanse na jakas mala rekompensate od firmy, ktora sie pomylila? :D
    A z jakiego tytulu ta rekompensata? Jak listonosz wrzuci Ci przez
    pomylke do skrzynki list, ktory byl adresowany do sasiada, to domagasz
    sie rekompensaty od listonosza/poczty?
    Chyba za duzo filmow amerykanskich :P
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-04 14:24:29
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *gollum* na tej grupie:

> [...]
    > nie com.pl). Wiem, ze to nie ja wygralem ta wycieczke, ale czy mam
    > szanse na jakas mala rekompensate od firmy, ktora sie pomylila? :D

    Masz prawo zainteresować się czym jest spam:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,bezimiennym;ofiarom;spa
    merow,983.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2007-01-04 14:28:13
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > ale czy mam
    > szanse na jakas mala rekompensate od firmy, ktora sie pomylila? :D

    Oczywiście. Wg wyroku Sądu Najwyższego z dnia 20.06.2004 roku przysługują Ci
    dwie wycieczki z dojazdem i wyzywieniem + wstępn na basen. W uzasadnieniu
    powołano się na świecką tradycję, że jak Ci zabiorą furmankę to muszą Ci oddać
    samolot. To taka nowa, świecka tradycja.

    K.

  • 5. Data: 2007-01-04 14:33:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.01.2007 K. <k...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > powołano się na świecką tradycję, że jak Ci zabiorą furmankę to muszą Ci oddać
    > samolot. To taka nowa, świecka tradycja.

    Ekstradycja, dodajmy.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 6. Data: 2007-01-04 14:50:00
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > A z jakiego tytulu ta rekompensata? Jak listonosz wrzuci Ci przez
    > pomylke do skrzynki list, ktory byl adresowany do sasiada, to domagasz
    > sie rekompensaty od listonosza/poczty?
    > Chyba za duzo filmow amerykanskich :P

    Roznica polega na tym, ze lst jest zaadresowany do wlasciwej i
    konkretnej osoby. A w maili nie ma imienia i nazwiska zwyciezcy... Jest
    tylko adres email.
    I teraz zasadniczo moglbym przyjac, ze to ja wygralem ta nagrode, ale
    jestem pewien ze nie spelnilem warunkow konkursu (wymyslenie hasla
    reklamowego, wyslanie do smsem).

    Tak czy inaczej ten post potraktujcie raczej z przymrozeniem oka, bo i
    tak bylem prawie pewien ze moge sie co najwyzej posmiac z tego e-maila:)

  • 7. Data: 2007-01-05 15:47:11
    Temat: Re: [OT] Pomylka w wysylce maila
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    gollum wrote:
    > Tak czy inaczej ten post potraktujcie raczej z przymrozeniem oka, bo i

    Przymrożenie oka? Takiego czegoś jeszcze nie praktykowałem ;)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 8. Data: 2007-01-08 12:15:01
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Przymrożenie oka? Takiego czegoś jeszcze nie praktykowałem ;)

    Ups ;-) nie wiem skad ten blad sie wzial. Ale przymrożenie oka mogłoby
    być całkiem... nowym przeżyciem :D

  • 9. Data: 2007-01-08 13:02:53
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    gollum wrote:

    > Ups ;-) nie wiem skad ten blad sie wzial. Ale przymrożenie oka mogłoby
    > być całkiem... nowym przeżyciem :D

    Jestem pewien, że we współczesnej medycynie praktykuje się taką
    procedurę. Sam byłem jej świadkiem :) Niestety nie pamiętam fachowej
    nazwy tego zabiegu (jedyne co pamiętam, to tyle że aparat miał w nazwie
    CRIO).

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak