  • 1. Data: 2007-01-04 16:09:13
    Temat: Re: Sprawa zostala rozpatrzona w trybie nakazowym!!!Chce sie odwołać
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kunio napisał(a):

    > Dzisiaj otrzymalem z sadu list ze postepowanie bylo prowadzone w trybie
    > nakazowym i sad bez rozpatrzania nalozyl mi kare! Wkurzylem sie
    > niesamowicie bo ten glupi policjant mowil wyraznie ze bede przekonywal
    > sad, wiec liczylem na rozpawe, a tu taki kwiatek.

    Powiedz jeszcze na rozprawie ten głupi policjant, ten głupi sąd ...

    > Sprawa nie zostala wcale rozpatrzona i z gory sad mnie skazal.

    Ten sąd uznał że dowody są na skazanie i nie ma potrzeby sie wysilać, bo
    twoje wyjaśnienia były zapewne bardzo głupie.

    > Chce sie od tej decyzji odwolac bo nie zaplace im ani grosza.

    Najwyżej komornik będzie miał zajęcie.

    > Jak napisac wniosek o odwolanie

    Z wyrokiem dostałeś pouczenie, może je przeczytaj ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 2. Data: 2007-01-04 16:12:21
    Od: Kunio <k...@j...pl>

    Witam. Jakis czas temu zatrzymała mnie policja. Nie przyjalem mandatu i
    policjant mial skierowac sprawe do sadu. Po kilku dniach wezwal mnie na
    komende i spisal wniosek do sadu. Pytal o dane, stan cywilny, rodzaj
    utrzymania itp. Na koncu powiedzial ze bede przekonywal sad o swojej
    niewinnosci. Podpisalem dokument i czekalem na rozprawe. Dzisiaj
    otrzymalem z sadu list ze postepowanie bylo prowadzone w trybie
    nakazowym i sad bez rozpatrzania nalozyl mi kare! Wkurzylem sie
    niesamowicie bo ten glupi policjant mowil wyraznie ze bede przekonywal
    sad, wiec liczylem na rozpawe, a tu taki kwiatek. Sprawa nie zostala
    wcale rozpatrzona i z gory sad mnie skazal. Chce sie od tej decyzji
    odwolac bo nie zaplace im ani grosza. Pytanie moje jest nastepujace. Jak
    napisac wniosek o odwolanie i czy ew ktos moglby to za mnie zrobic??
    Oczywiscie skan wyroku moge przeslac...

  • 3. Data: 2007-01-04 16:38:38
    Od: Kunio <k...@j...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ten sąd uznał że dowody są na skazanie i nie ma potrzeby sie wysilać, bo
    > twoje wyjaśnienia były zapewne bardzo głupie.

    bez sensu. Nie po to zgodzilem sie na rozprawe w sadzie zeby sad mnie
    teraz skazywal bez normalnego rozpatrywania sprawy!! Ten policjant
    uwzial sie nie mnie i specjalnie chcial dac mandat, dlatego sie nie
    zgodzilem bo stwierdzilem ze nie ma racji i o tym samym chce przekonac sad!

  • 4. Data: 2007-01-04 17:12:11
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kunio wrote:
    > policjant
    > uwzial sie nie mnie i specjalnie chcial dac mandat, dlatego sie nie
    > zgodzilem bo stwierdzilem ze nie ma racji i o tym samym chce przekonac sad!

    W pouczeniu znajdziesz informację, jak to zrobić.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2007-01-04 17:16:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kunio" <k...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mnie i specjalnie chcial dac mandat, dlatego sie nie zgodzilem bo stwierdzilem
    > ze nie ma racji i o tym samym chce przekonac sad!

    Sędzia przychylił się do zdania policjanta, że jesteś winien. Skoro nadal
    podtrzymujesz swoja chęć obrony, to w pouczeniu masz wskazane, jak to zrobić.

  • 6. Data: 2007-01-04 18:46:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Sędzia przychylił się do zdania policjanta, że jesteś winien. Skoro nadal
    > podtrzymujesz swoja chęć obrony, to w pouczeniu masz wskazane, jak to
    > zrobić.

    A po odwołaniu dowie się kto jest głupi ;))
    Ale jaki głupek przyjmie do wiadomośći, że jest głupi?? Nie ma głupich ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-01-04 21:08:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A po odwołaniu dowie się kto jest głupi ;))

    Niekoniecznie. Mogą istnieć argumenty, których w materiale procesowym nie
    uwypuklono i sąd ich nie wziął pod uwagę. Nie wiemy przecież, czego sprawa
    dotyczy.

  • 8. Data: 2007-01-04 21:22:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Niekoniecznie. Mogą istnieć argumenty, których w materiale procesowym
    > nie uwypuklono i sąd ich nie wziął pod uwagę. Nie wiemy przecież, czego
    > sprawa dotyczy.

    Wiele nam mówi post autora. Odrobinę psychologii.

  • 9. Data: 2007-01-05 03:16:37
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    > Wiele nam mówi post autora. Odrobinę psychologii.

    Eeee ... sprawy nie wygrywają Ci któzy mają rację
    sprawę wygrywa cwaniszy :-)

    Tomy M.

  • 10. Data: 2007-01-05 07:37:20
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Johnson* na tej grupie:

    > Wiele nam mówi post autora. Odrobinę psychologii.

    Może być roztrzęsiony. Jeszcze mniejsza odrobina.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl