  • 11. Data: 2005-11-15 22:07:40
    Temat: Re: Bezprawne wylaczenie telefonu w Orange
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dlckaa$fro$1@news.interia.pl
    użytkownik *Winetoo* napisał(a):

    > IMHO to Ty musisz się zainteresować aby zapłacić rachunek w terminie.
    > jesli nie odciągnęli Ci z konta automatycznie trzeba było samemu
    > wysłać im
    > przelew.

    Jedyną rzeczą o jaką musi zadbać mając PZ jest posiadanie odpowiedniej
    ilości środków na koncie.

    --
    Big Jack
    //////

  • 12. Data: 2005-11-15 22:19:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Big Jack"

    > Jedyną rzeczą o jaką musi zadbać mając PZ jest posiadanie
    > odpowiedniej ilości środków na koncie.

    sprobuj nie odwolujac PZ wystąpić o nowe regulowane z innego rachunku
    - przestaja pobierac ze starego a z nowego jeszcze nie biora bo
    czekaja az
    nowy bank sie na to zgodzi.
    Przenioslem kilka PZ i wszedzie bylo to samo
    TPSA nawet zdazyla mi na faktuurze napisac "platne PZ" po czym forsy
    nie wziela
    orange tez kilka dni po nastepnej fakturze (platnej PZ z nowego banku)
    telefon mi wylaczyl, bo nie wzial sobie oplaty za poprzedni miesiac
    *** blad ***

  • 13. Data: 2005-11-15 23:01:27
    Od: Jarosław Mężyk <j...@i...pl>

    SELECT message FROM pl.soc.prawo WHERE date='Tue, 15 Nov 2005 15:56:14
    +0100' AND author='Robert Tomasik'

    > No i nie wiem, czemu nie wyjaśniłeś sprawy zawczasu, skoro monitowali
    > problemy? Podejrzewam, bo nie wiem, że polecenie zapłaty działa w ten
    > sposób, że jest generowane tylko raz i jak z jakiegoś powodu nie
    > przejdzie to drugi raz się nie generuje i wymagał Twojego zlecenie
    > uregulowania rachunku.

    Orange ponawia próbę obciążenia konta po OIDP tygodniu.

    Pozdrawiam
    Jarosław Mężyk

    --
    http://www.netcoffee.pl/pogodzinach
    j.mezyk [wiecie co] netcoffee . pl

  • 14. Data: 2005-11-15 23:05:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Mężyk" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Orange ponawia próbę obciążenia konta po OIDP tygodniu.

    W takim razie należy znaleźć winnego braku możliwości dokonania dwu
    obciążeń i od tego zacząć dywagacje na temat dalszych skutków zajścia