  • 1. Data: 2005-11-15 09:31:49
    Temat: Dziedziczenie garażu po zmarłej siostrze
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Moja siostra zmarła ponad rok temu. Zostawiła po sobie garaż,który rodzice
    chcą przekazać mi.Czy nie jest za późno na załatwienie wszelkich formalności?
    Rok od jej śmierci minął we wrześniu.
    Serdecznie dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-11-15 20:30:10
    Temat: Re: Dziedziczenie garażu po zmarłej siostrze
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    b...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > Moja siostra zmarła ponad rok temu. Zostawiła po sobie garaż,który rodzice
    > chcą przekazać mi.Czy nie jest za późno na załatwienie wszelkich formalności?
    > Rok od jej śmierci minął we wrześniu.

    na odrzucenie spadku za późno, teraz, po przeprowadzonej sprawie o
    nabycie spadku rodzice mogą darować udział w spadku albo w samym garażu

    KG