  • 21. Data: 2009-06-25 05:51:25
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Myszkin napisał(a):

    > Błagam POMOŻCIE! Żadko jeżdżę autobusami i dziś akurat się zdarzyło.
    > Wracałem z pracy - jestem zmęczony i niewyspany.

    Dobrze, że nikogo z tego powodu nie zabiłeś...

    j.

  • 22. Data: 2009-06-25 06:28:04
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <r...@m...com> wrote
    > Proponuję nie korzystać z usług komunikacji
    > publicznej i tyle.

    No straszne rzeczy się dzieją, nie? Żądają kasowania biletów o właściwym
    nominale (opłacenia przejazdu)... Co za nieludzkie zasady, lepiej stanąć w
    korku na swoich kółkach i smrodzić wszystkim do okoła spalinami...

  • 24. Data: 2009-06-25 06:43:45
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:

    > Weź wyluzuj.
    > Przyjmij do wiadomości, że zapłaciłeś za własne gapiostwo i tyle.
    > Tyle ono kosztuje i nic nie poradzisz.

    Oplata zwielokrotniona jest stosowana po to, zeby zniechecic do celowego
    korzystania z autobusu bez placenia. A nie dla tych co sie pomylili.
    Powinien pisac odwolanie i wyjasnic sprawe. Niech przewoznik zdecyduje jak
    potraktowac swojego klienta.

    > Szarapnie się dalej skończy się tym, że zapłacisz jeszcze więcej.
    > I nie licz na to, że jak nie zapłacisz teraz to sprawa wyschnie.
    > Za dwa - trzy lata dostaniesz do zapłaty kwotę trzy razy wyższą.

    A przedawnienia nie bedzie?

  • 23. Data: 2009-06-25 06:43:45
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc! RENOMA - Z?ODZIEJE!!!
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    moje_przedmioty <m...@i...pl> napisali:

    > Nie w tym czasie kiedy nale?y to zrobiae

    Skasowal bilety podczas jazdy autobusem.

  • 25. Data: 2009-06-25 06:43:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:

    > I wezwaliby. Albo podjechali autobusem na najblizszy komisariat.
    > oczywiscie rachunek za tą wycieczkę dostałby do zapłaty oddzielnie.

    Dlaczego mialby placic, skoro nie zamawial takiej uslugi? Nie ma obowiazku
    noszenia dokumentow.

    > I policji by to zwisało. Ich zadaniem byłoby tylko przekazanie danych
    > personlanych delikwenta. Po czym by się grzecznie pożegnali.

    A jak mieliby go zidentyfikowac? Na podstawie linii papilarnych?

  • 26. Data: 2009-06-25 08:00:47
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    r...@m...com pisze:

    > A zrobenie prawa jazdy, zakup i utrzymanie samochodu to dla pracującego
    > człowieka też nie jest jakiś mega wydatek.

    Temat na osobną grupę, ale w samochód wchodzi jedna osoba, zajmuje
    miejsca na drodze tyle co pół autobusu, w komunikację zbiorową nieco
    więcej (50? 100?). Chyba uwielbiasz stać w korkach, albo po prostu
    mieszkasz w małej miejscowości, gdzie zbiorkom jest żałosny a ruch
    relatywnie mały...

    na tzw. zachodzie tendencja jest odwrotna - rezygnuje się z jazdy
    samochodami po mieście (wprowadzane są opłaty za wjazd w strefę ściśle
    centralną miasta, zakazuje się ruchu samochodowego itp. itd.), na rzecz
    zbiorkomu. Tyle, że zwykle tam jest to naprawdę na niezłym poziomie....

    Pozdr,
    Tomek

  • 27. Data: 2009-06-25 08:06:52
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 25 Cze, 08:43, KRZYZAK <k...@k...com> wrote:
> [...]

    > korzystania z autobusu bez placenia. A nie dla tych co sie pomylili.
    > Powinien pisac odwolanie i wyjasnic sprawe. Niech przewoznik zdecyduje jak

    Nareszcie jakaś SENSOWNA wypowiedź! Dzięki za poparcie, przede
    wszystkim za LOGICZNE, inteligentne podejście do sytuacji, której
    padłem ofiarą.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2009-06-25 08:32:40
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 11:20:00 -0700 (PDT), Myszkin napisał(a):

    > Dziś przez zmeczenie wsiadając do autobusu pomyliłem się i
    > skazowałem tą 1/10 ceny biletu całego czyli za 0,25 zł. Natychmiast
    > kontrola. Tłumaczyłem baranom, prosiłem o zrozumienie, że się po
    > prostu pomyliłem - NIC - jak do ściany! Wyjąłem bilet za 2,50,
    > skasowałem go przy nich! Mówiłem: "proszę was, zrozumcie - wracam z
    > pracy, jestem zmęczony, te nowe bilety wprowadzają w błąd" POMYLIŁEM
    > się - nie jeżdżę na gapę więdząc jak to z wami jest"

    Musisz rozroznic dwie sprawy - pierwsza to Twoja pomylka, niestety za bledy
    najczesciej sie placi.
    Druga sprawa to RENOMA. Coz, ta firma dlugo i solidnie pracowala na swoja
    negatywna _renome_. Rownie dobrze moglbys przekonywac autobusowe krzeslo,
    moze nawet z lepszym skutkiem:) Im nie zalezy na tym jak bylo. Im zalezy na
    wlepieniu CI kary, bo z teog zyja. I tak zlagodnieli, bo bywali kiedys
    bardzo nieprzyjemni

    --
    Mark

  • 29. Data: 2009-06-25 08:40:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Oplata zwielokrotniona jest stosowana po to, zeby zniechecic do celowego
    > korzystania z autobusu bez placenia.

    To jest opłata za przejazd bez ważnego biletu, a ty możesz sobie
    interpretowac to jak chcesz.

    > A nie dla tych co sie pomylili.

    j.w. plus za gapiostwo się płaci.

    > Powinien pisac odwolanie i wyjasnic sprawe. Niech przewoznik zdecyduje jak
    > potraktowac swojego klienta.

    A to akurat możesz. przy czym nie sądzę byś cokolwiek załatwił, no
    chyba, że ktoś tam będzie miał dobry dzień.

    > A przedawnienia nie bedzie?

    Będzie. Tylko, że oni też o tym wiedzą i sprawa wyląduje w sądzie tuż
    przed terminem przedawnienia. W sumie im się nie spieszy. Odsetki lecą,
    a koszty sprawy i tak poniesiesz ty.
    Im później zapłacisz tym więcej zapłacisz.

  • 30. Data: 2009-06-25 08:41:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Skasowal bilety podczas jazdy autobusem.

    doczytaj prawo przeowozowe i regulamin przewoźnika.
    Skasował bilet PO rozpoczęciu kontroli.